صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۶۳۱۴
تعداد نظرات: ۲۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
صدها نفر از جوانان ترکیه ای با حرکات غیر اسلامی در مقابل ایستگاه مترو این کشور تجمع کردند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ندای انقلاب اخبار رسيده از آنكارا در تركيه حاكي از آن است كه روز گذشته (يكشنبه) ده ها دختر و پسر با تجمع مقابل يكي از ايستگاه هاي مترو به بوسيدن يك ديگر به نشانه اعتراض پرداختند.

گفته مي شود در پي اين اقدام، ده ها جوان اسلامگراي تركيه اي با نداي "الله اكبر" به تجمع آنان حمله كرده و تعدادي از آنها را زخمي كردند. اين حمله به درگيري و زد و خورد ميان طرفين تبديل شد. 



رسانه هاي تركيه از جمله روزنامه هاي "حريت" و "مليت" در شماره صبح امروز خود با پرداختن به اين ماجرا،‌ تعداد تجمع كنندگان معترض را بيش از ۲۰۰ نفر اعلام كرده و علت برگزاري اين تجمع اعتراض آميز دختران و پسران را تسلط نيروهاي اسلامگرا بر ايستگاه هاي مترو عنوان كردند. 



گفتني است بر اساس آمار رسمي اعلام شده در تركيه، بيش از ۹۵ درصد از جمعيت اين كشور را مسلمانان تشكيل مي دهند اما درصد قابل توجهي از آنان از مسلمانان سكولار به شمار مي روند با دولت اسلامگراي حاكم در كشورشان مخالف هستند.

سكولارهاي تركيه، حزب حاكم در اين كشور را اسلامگرايان افراطي مي نامند و خواهان روي كار آمدن افسران نظامي و يا دولتي سكولار هستند.
برچسب ها: ترکیه ، اعتراض ، تحصن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
titi
|
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
این عکس دوم چقد شبیه اصلاح طلب های ایرانند !!!!!
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
واقعا عكسي مي‌بينيد؟!!
titi
| |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
بله آقای مرتضی ام من صبح لینک رو باز کردم عکس هم باز شده بود
زهرا سادات
| |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من عکس نمی بینم نه صبح نه حالا
حسین سوری
| |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
حکومت لائیک جای خود را به اسلام واقعی

خواهد داد ...

اندکی صبر سحر نزدیک است ....
رزمنده
| |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آقای حسین سوری موج بیداری اسلامی جلوی تمامی حکومتهای لائیک خواهد ایستاد اندکی صبر سحر نزدیک است و آاینده از آن اسلام ناب محمدی است و این وعده الهی است. انشاءالله
ناشناس
| |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
هر کس عکسی در این پست نبیند به خودش و چشم هایش شک کند. بابا عکس به این بزرگی. نمی بینید. خوب واس اینکه عکسا سانسور شده. شدت کار به حدی بوده که جایی برای نمایش نمانده. این عمق فاجعه رو میرسونه
مرتضي.ام
| |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ممنون سركار خانم titi براي پاسختون. الان عكسها براي بنده هم باز شدند.
مرتضی
|
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
فرمودین "با دولت اسلامگرای ترکیه مخالفند" ولله این دولت اگر اسلامگرایه ، که خون مردم بی گناه توی سوریه رو مباح می دونه و جوی خون راه می ندازه ، صد رحمت به الحاد و کمونیست و بی دینی
ناشناس
|
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
چون در سكولاريت مشترك هستند
پاسخ ها
HRSB
| |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
سکولاریت چیه دیگه؟ سکولاریسم.
نرگس سادات
|
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
دیگه دولت از این سکولارتر میخوان!
ناشناس
|
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
این جا هم تا چند وقت دیگه اینطور میشه اگه مسئولان فکری به حال فحشای رو به ازدیاد نکنند . فاحشه ها همین یه کار رو علنی نکردند . شاید هم کردند و ما مطلع نیستیم !!!
خسین
|
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
متاسفانه ؛ هرکار کردم عکسها باز نشد . لطفا راهنمائی بفرمائید .
پاسخ ها
mousavi
| |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
بيخيال بابا فكر كردي عكسهاي ماچ وبوسه ميبيني فقط دو تا عكس هست كه در يكيش يك كله كچل ايستاده ودر ديگري يك پسر موقشنگه با تابلو اونجا ايستاده راضي شدي؟
ناشناس
| |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
موسوی خدا حفظت کنه....اینقدر از نظرت خندیدم اشکم در اومد...
خیلی بامزه جواب دادی....
علی
| |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
نظرموسوی جالب بود
ارژنگ فرخ پیکر
|
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
این بازخورد سریالِ " حریم سُلطان " و تولیدات مُشابه است ؟ ابتذال و عوامفریبی شاخ و دُم ندارد و اینجا و آنجا هم دَر کارش نیست ! وقتی به کارِ سرگرم کردن مَردُم بیایند عوارض جُبران نشدنی دارد و این هنوز از نتایجِ سَحَر است ، باشد که صُبحِ دولتِ " اردوغان " بِدَمَد !
mehdi
|
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
این هم ارمغان فیلتراسیون کشورمون هست که عکس سایتهای ایرانی هم نشان نمیده . آخه کارشناسان این واحد چیکار میکنن. آقایون خیرنگار این سایت خود این موضوع میتونه بحث خوبی باشه .
سجاد
|
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
آخه چرا ناپخته مي نويسيد. دولت تركيه از همون اول هم مي گفت ما اسلام گرا نيستسم. ولي عزيزان دولتمرد ما گوش نمي دادند و مي گفتند شما اسلام گرا هستيد، خودتون نمي دونيد
ماجد عبدالهی
|
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
تف تو روح این ترکیه که تبدیل شده به تحفه اسراییل برای تفریح و تف اندازی توی دریای فطرت انسانیت
جمال
|
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
من نفهمیدم اینجا کی به کیه و چند چنده بازی ! الان دوستان از چه گروهی خوششون اومده !؟ با ترکیه اسلامگرا که الان خوب نیستیم...با معترضاش چی ؟ تشخیص نیمه شب از فجر برام غیر ممکن شده لطفا لطفا : توحید بر من عرضه کنید تا بشکنم اصنام را...لدفن !
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
به قول انقلابيان اوايل انقلاب خودمان:

ما مي‌گيم شاه نمي‌خوايم، نخست‌وزير عوض مي‌شه
ما مي‌گيم خر نمي‌خوايم، پالون خر عوض مي‌شه
نه شاه مي‌خوايم، نه شاهپور
لعنت به هرچي مزدور!
عباس/
| |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
آقا مرتضی.ام بزودی قانون همجنسگرائی در مجلس ترکی تصویب میشه مثل فرانسه که شاید اروپا ترکیه رو وارد اتحادیه اروپا کند.
مرتضي.ام
| |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بنده هم عرض كردم "لعنت به هر دوتاشون" عباس آقا!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :