شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۲۰
siavash
|
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
جالبه من ندیدم
حمیدرضا
|
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
والا همه جا که میگه تخیلیه.
حتی دانشنامه آزاد ویـــــــــکــــــی پـــــدیـــــا.
بعد هم مابقی گونه ها قبل از 25 30 هزار سال پیش منقرض شدن و فقط انسان خردمند باقی مونده بود...
والا چه عرض کنم؟؟؟؟
فرنیایحیی زاده
|
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
جالبه پدرم می گفت کوتله وجود دارد.ولی من باورم نمی شد
حجت رضایی
|
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
من اعتقادی به کوتوله یا ادم کوچلو ندارم
پاسخ ها
پیمان
||
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
-_- پس باید به روحم اعتقادی نداشته باشی به جنم به پریم به جهان بعد مرگم -_-
بهتره بدونی مغز کوچیک ما که هنوز فوقش 30 سال از پیداییش نمی گزده تحمل درک خیلی چیزا رو نداره
خدا این طوری خواسته تا زندگیمون ساده تر و راحتر شه مسایل خیلی پیچیدس خیلی چیزا هست که بدونی شاید سر به بیابون بزاری -_-
یکیش اینه بدون درون هر آدمی 3 موجود وجود داره 1 کیش هوسه که مجزاس می تونه از بیرون ببینتت یا خودشو به تو نشون بده می دونستی مطمئنم نه الان به منم می گی دیوونس -_-
علی
|
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
درنزدیکیهای شهر چالدران آدم کوتوله بند انگشتی پیدا کردند
هستی
|
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
خیلی عالی بود اما دقیق تر بنویسید
elf
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
نچرا وجود نداره من هنوزم وقتی کلمه هابیتو می شنوم بوی عود انها منو اذیت میکنه کلافه شدم.
ناشناس
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
من باورم نمیشههههههههه
سیدجمال
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
من کوتوله ها رو باور ندارم اما غولها و آدمایغولپیکر رو باور دارم
محمد
|
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خیلی جالب بود واقعا قدرت خدا
tahere
|
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
من از دوستم شنیدم که کوتوله ها رو دیده جای اونا رو هم بلده ولی باورم نشد
ناشناس
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
کی گفته وجود ندارد من خودم یکی از اونارو دو سال پیش گرفته بودم از منطقه لرستان همون تونلی که ناقص گذاشته اند سه ماه باخودم نگه داشتمش بعش متاسفانه.....فوت شد.
احمد
|
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
من باور می کنم دوست دارم یکی شاداشته باشم
حبیب
|
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
همان طور که درقران آمده ادم کوتله وجود دارد حتی پیش از ما موجودی به نام نس ناس وجود داشته
بابام می گه آدم کوتوله وجود داره. اما من میگم واسه قصه ها و کارتون هاست
هلنا
|
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
من نه میگم وجود داره.نه میگم وجود نداره فقط اگه وجود داره دوست دارم یکیشو از نزدیک ببینم.
امیر
|
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
من قبلا چیز هایی درموردش شنیده بودم ولی باور نمیکردم
ناشناس
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
چرا کامنت چرت و پرت میذارید؟این یک گونه منقرض شده از انسان نخستین هست. تو متن نوشته بین ۹۵ هزار تا ۱۷ هزار سال پیش روی زمین زندگی میکردن.حالا اینجا یکی نوشته من خودم یکیشونو گرفتم یکی نوشته بابام میگه وجود داره. یکی نوشته واسه کارتونهاست. یکی نوشته راسته یکی نوشته دروغه. این یک کشف علمیه با داستانها و قصه هایی که راجع به آدم کوتوله ها شنیدید یکی نیست! حداقل به خودتون زحمت میدادید یه بار متنو میخوندید.
ناشناس
|
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
از همگی عذر میخوام ،ولی ادم کوتوله وجود ندارد ،فیلمهای ساختگی دست بشر اینو تایید میکنه و نوشته ای که مشاهده کردید ،راز علمی انرا اشکار کرد
ناشناس
|
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
من توو آذربایجان شرقی ویکی از شهرستانهاش دیدم اندازه پنج هزارتومانی هستش ودوتا بودن یکی موهای بلندی تا پاهاش داشت اما اون یکی کچل بود
ناشناس
|
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
من توو آذربایجان شرقی ویکی از شهرستانهاش دیدم اندازه پنج هزارتومانی هستش ودوتا بودن یکی موهای بلندی تا پاهاش داشت اما اون یکی کچل بود
شادی
|
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
اگه وجود دارن و هنوز منقرض نشدن هم امیدوارم هیچوقت پیداشون نکنیم چون ما کسانی هستیم که اونارو از بین میبریم
منصور
|
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
لازمه و جالبه ، بدونین که ادم کوتوله یا ادم های کوچیک 30~40 سانتی متری واقعا وجود داره ، و جالب تر اینه که بفهمین دست چه کسایی توو مسایل مربوط به اونها توو کاره و چه تجارتی با همین موجودات دارن انجام میدن. تجارتی در کنار زیرخاکی و در ابعاد وسیع. بله ، فقط نفت نیست که توو این سرزمین دارن باهاش پول پارو میکنن. این چزها هم هست
sara
|
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
اتفاقا وجود دارن خونشون ابی رنگه که هرکی خونش بزنه ۲۰۰سال عمر میکنه
محمد
|
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
سلام دوستان اگه سراغ دارین من خریدارم
مگه دیوانه اید این ها همش حرفه
|
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
مگه دیوانه اید این ها همش حرفه
محمد
|
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
سلام دوستان این چیزا همشون شایعه هستنو هیچ واقعیتی ندارن هیچ انسانی بدون نور خورشید نمیتونه زنده بمونه چطور ممکنه ادم کوتوله ها زیر زمین زندگی کنن بدون اینکه نور خورشید بهشون برسه حتی حیوانات هم به نور خورشید نیاز دارن این افکارا همش توهمات ذهن مردم عوامه درضمن اونی که میگه دیده حتما باهاش فوتبال هم بازی کرده این افکارای توهمی رو از خودتون دور کنین ما آدما چقدر عوامیم که به حرف چنتا ادم فریبنده افتادیم دنبال کشف ودم کوتوله ها به جای کشف ادم کوتوله ها شماهم به فکر اختراع ماشین آلات هایی باشین که در نسل های بعدی استفاده بشه .
علی
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
سلام دوستان اگه سراغ دارید من خریدارم.
بابونه
|
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
چیزای عجیب خیلی هست تو دنیا والا اینم بعید نیست حقیقت داشته باشه خیلیا که تو کار گنجند افتادن دنبال پیداکردن آدم کوتوله
اجد
|
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
سلام
وهابیت کوتوله..
اجد.
به ساختار خودت نگاه کن..
ملودی
|
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
من به همه ی این موجودات حیرت انگیز اعتقاد دارم
حسین
|
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
من بهشون اعتقاد دارم و فکر میکنم وجود دارن
حسین
|
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
من فکر میکنم در حال حاضر وجود داشته باشند
فاطمه
|
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
خیلی خوب میشد اگه واقعا وجود داشتند
ولی حیف که فعلا کسی نتونسته ادعا کنه که من مطمعنم وجود داره
سید هادی
|
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
در قرآن اومده حیواناتی در زیر دریا زندگی میکنن که اندازه طول انها در کف اقیانوس تا قارها رفته اگر انها به روی آب بیایند خدا میداند که چه میشود
ناشناس
|
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
باور نکنید این چیز های که میگن الان وجود داره
چرت میگن بابا
اگه هم بوده الان نیست.
ناشناس
|
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
کامنتها خیلی خوب بود کلی خندیدم
ناشناس
|
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
انسان های کوتوله مثل بند انگشتی وجود دارد
اما هنوز اثابت نشده .
ناشناس
|
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
وجود داره .در استان گیلان .شهر بندر کیاشهر کوتوله زیاد هست .قدشون یکمتر اینا
رامین
|
|
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
سلام
یکی از دوستان نوشته بودن که در نزدیکی چالدران آدم کوتوله بند انگشتی پیدا کردن، من اطلاعاتی ندارم از این موضوع ولی یه شبی من با خانمم تو جاده خوی چالدران داشتیم می رفتیم دقیقا کنار جاده من خودم با چشمای خودم آدم کوتوله تقریبا ده بیست سانتی دیدم، به دلیل اینکه نور چراغ ماشین افتاده بود تو چشاش نمی تونست فرار کنه، واقعیتش منم ترسیدم با سرعت رد شدم
مهران
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
بنظرم احتمال زیاد انسانهای سی سانتی وجود دارند بعضی ها دیدن که این حرف و صحبت ها گسترش پیدا کرده ضمنا مجوداتی وجود دارند که انسان هنوز ندیده و کشفشون نکرده این موضوع هم شاید برای دولت مردان سود و منفعتی باورنکردنی داشته باشه و افکار مردم و دیده های مردم رو انکار میکنند و جامه غیر واقعی بودن رو به این موارد میدن
آدم کوتوله ها وجود خارجی دارند ولی انسان تا نبینه باورش نمیشه این یک قانون برای باور انسان است
ذوالفرنبن
|
|
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
همان طوری که خورشید وجود دارد
انسانهای با قد ۳۰ سانتی وجود دارند
شک نکنید
چرا سلیمان نبی ۹۵۰ سال عمر کرد
و اشگمیل یا همان نوح ۱۵۰۰ سال
عمر کرد