کد خبر: ۱۰۰۹۶۳
تعداد نظرات: ۱۰۲ نظر
تاریخ انتشار:
هر دم از این باغ بری می رسد...

سوء استفاده ضد انقلاب از هنجار شکنی نیکی کریمی + تصاویر‎

رفتار غیر متعارف نيكي كريمي و در آغوش گرفتن عزت الله انتظامي با شادی و خوشحالی عناصر سازمان دهی شده رسانه‌های ضد دین و ضد انقلاب همراه شده است
به گزارش بولتن نیوز رفتار خلاف شرع و عرف دیروز خانم "نیکی کریمی" در مراسم اهدای جوایزش با کف و هورای سایتهای ضد انقلاب روبرو شده و شادی و خوشحالی عناصر معارض با دین که به صورت سازمان یافته در شبکه‌های اجتماعی غربی فعالیت مي‌کنند را فراهم آورده است.



به طوریکه کاربران سایت صهيونيستي "بالاترین" متعلق به "منوشه امیر" عامل موساد که در حال حاضر لوگوی خود را به نماد صهيونيست‌ها تغییر داده است با  تشویق وی اذعان می‌کنند باید اینگونه رفتارها کماکان ادامه داشته باشد تا ارزشهای مقدس اسلامی مردم ایران از بین برود و قبح اینگونه تابو شکنی‌ها ریخته شود.






این عناصر ضد انقلاب و ضد دین سازماندهی شده از طرف ناتوی فرهنگی غرب در شبکه اجتماعی فرند فید نیز با تمسخر بازیگران زن ایرانی که با باور واحترام به عقاید ایرانیان مسلمان در محافل مختلف هنری رعایت اصول ارتباط با نامحرم را می‌کنند، حرکت غیر متعارف "نیکی کریمی" را شجاعانه ارزیابی کرده‌اند! 



گفتنی است ، خانم " نیکی کریمی " که درگذشته بارها با انتشار تصاویر بی حجابش در جوامع مختلف موجب تاثر و تآسف اهالی متعهد سینمای کشور شده است، روز گذشته نیز در برنامه اهدای جوایز سینمایی اش در مقابل چشمان متعجب خبرنگاران و عکاسان " عزت الله انتظامی" را در آغوش گرفت بدون آنکه توجهی به نحوه انعکاس و عواقب این هنجار شکنی در جامعه داشته باشد.


شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۵۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
73
61
می گویمو از گفته خود دلشادم.........
در آغوش گرفتن استاد انتظامی که جای پدر همگی ماست با کشف حجاب دو مقوله جداگانست عزیزان شما فکر کنید که منع این عمل بنا به مسایل جنسی است واستاد در این سن یقینا" .............
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
یعنی تو بیشتر از خدا میفهمی ها، نه؟
زنها توی یه سنی یائسه میشن و در کهنسالی شرع مقدس اسلام بعضی مسائل رو براشون کمی با دید اغماض بیان کرده ولی این موضوع در مورد مردان مصداق نداره و یه مرد تا آخر عمرش...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
یعنی چون آقای انتظامی مسن هستند بغل کردنشون اشکال نداره؟ این کار اساسا از نطر اسلام حرامه! البته ممکنه خانم کریمی تعهدی به شعائر اسلامی نداشته باشن که در اون صورت باز هم باید هنجار های جامعه ی اسلامی ای رو که توش زندگی می کنند رعایت کنند
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
ناشناس جان لطفا بشين و...
ياد اون جماعتي افتادم كه وقتي احمدي نژاد دست معلمشو از روي دستكش بوسيد هياهو راه انداختند كه چرا اين كارو كرده
سید رحمت الله عدالت پیشه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
آقا یا خانم ناشناس
جدا" درست می گویید مسایل شرعی از عقل می آید آخه استاد انتظامی که خدای ناکرده از روی شهوت خانم کریمی را به آغوش نمی گیرد با روحیه ای که از ایشان سراغ داریم مطمینا" نظرشان خیر بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
کجا اسلام پیرمردهای محترم رو منع کرده است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
مخالفم. این چه استدلالی است. فردا هر کی رفت تو بغل دیگری لابد استادش بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
انتظامی که آغوش باز کرده هم در این گناه شریکه ها!!!!!!!!!
رضا
| Japan |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا
رفتارهای پیشین این بازیگر و اهلی سینمای این کشور ،بیان کننده چیز دیگری است
اگر این خانوم واقعا قصد احترام گذاشتن را داشت و به در پی مسخره کردن ، هنجار شکنی و توهین به آیین اسلام نبود حداقل دست آقای انتظامی را می بوسید
واقعا از این سینمای خود باخته و این شوالیه های ناتوی فرهنگی ، بیش از این انتظار نیست
عاقل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
48
51
رشد تدریجی است سقوط آنی _ از کوزه همان برون تراود که دراوست - تا ایمان به ارزشها در انسان نباشد اینگونه رفتارها زیاد دیده میشود.
پاسخ ها
دیوونه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
حالا گناه یه چیزه ررسانه ای کردن گناه بزرگتر کلن اینم شاید تو بانک کار میکنه یا مسئولی چیزی هست که به خودش جرات دداده علیه اسلام باشه
حامد
|
Netherlands
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
63
62
مسئولین کجا هستن
این خانم هر کاری میخواد میکنه
چرا جلوی اینها گرفته نمیشه
بابا ایران رو ابتذ ال کشیدن
الگوی های دخترها شدن اینا
وا ویلا
یخد ا قسم
پاسخ ها
،
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
----

برادر چه کار کنیم ؟ برای هر زن یک پلیس بگذاریم که به محض لمس کردن نا محرم باز داشتش کند ؟ فقط به این بسنده می کنیم که آستینهای پشمی شان را پایین بکشیم ، در حالی که مردم می بینند که لباس فکرشان آستین ندارد . کارشان بجایی رسیده که به لذیذ سازی عشق های هندسی در ذهن مردم می پردازند و در خود صدا و سیما مدام نماد های مذهبی به طریقی موثر و عمیق ، با فلاکت اجین می شود .

! :

هالیوود را به شد شعبه در این سرزمین
بگویم که احسنت ، به به ، حجابش ببین !

چرا نیروهای مذهبی توان خود را در نقاطی بی تاثیر هدر می دهند ؟ و گاهی به وضوح به نفع دشمن عمل می کنند .

و این شد فردای شبی گفتند گشت ارشاد جمع شد ! :

- از این سی دی ها میتونم بردارم ؟ ( حداقل ده تا گشت ارشاد تو قفسه بود )
- بفرمایید .
- چنده ؟
- (با خنده) : 2500 بود !
- (با خنده ) : خوب الان چنده ؟
- (با خنده نیم خورده) : همون 2500

یعنی شما باورتون میشه یک ماه گفتند 20 30 تا سینما رو از فردا پایین میاریم ، نیاوردن که هیچ تا صبح هم نمایش دادن ، حالا میان از تو مغازه ها جمع کنن ؟ !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

هالیوود مردم رو ذره ذره با مدل سازی و مد سازی و البته با همکاری تولیدی های لباس برهنه کرد ، فقط هم از همین راه میشه برگشت و ثابت بود . خیلی غیرت دارید بسم الله .

توجه : قرآن اول حجاب رو برای زنان پیامبر تعریف کرد ، شاید چون الگوی بقیه بودند . به نظر شما الان نقش زنان پیامبر رو در جامعه چه کسانی دارن ؟
امیر هوشنگ
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
واقعا راست میگی
نباید یک همچین آدم هایی الگوی دختران ما باشند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
40
42
امروز اسلام در ایران اسلامی از همه جای دنیا بیشتر در غربت است. باور ندارید سری به خیابان ها بزنید و دخترکان بزک زده عریانی که صبح تا شب در خیابان ها پلاسند و کسی جرئت نمی کند بهشان بگوید بالای
چشمتان ابروست را با چشمان خود مشاهده نمایید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
36
50
این کارو تایید نمیکنم اما بپذیرید که سینمای ایران ( بهتره بگیم پشت پرده سینمای ایران ) بسیار فاسده .

برای همینه که من سالهاست از رفتن به سینما خداحافظی کردم ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
از رفتن به سینما خداحافظی کردم!!!!!؟؟؟
حسن ايماني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
31
34
خوب نان نظام راميخورندواهداف ضدنظام رادنبال ميكنند.آيادرآمريكاحتي يك نمونه سراغ داريد كه اجازه داده باشند دست پرورده هاشان به ارزشهاي جامعه آمريكاتوهين كنند،سپس بازهم ازسفره آنهامتنعم باشند؟! آنهادراهداف باطلشان راسخند،مسئولين!چ رااين همه سستي؟!چرااين همه بي غيرتي؟!
adibravoo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
24
30
باور کنید اگه به خاطر مجوز کار و در آوردن پول در ایران و خرج کردن در لندن نبود. الان مثل گلشیفته تو خارج همه کار می کرد..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
35
3
فتوشاپه !!!!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
18
21
چون میدونه مدیران سینمایی بخاطربازی اودرفیلم لاله کاری بااوندارند،ممکنه ازاینهم پیشتربره.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
28
28
ازاستادانتظامی چنین انتظاری نمی رفت-وقتی توداخل کشور اینجوری میشه وای به حال خارج کشور-به سینماومسولان فرهنگی تبریک میگم
خودمم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
27
21
جناب آقاي ناشناس .ميبخشيد اين مطلب وميگم استاد عزت الله انتظامي ممكن باباي توباشه ولي باباي بقيه نيست مسئله اين مقوله باآن مقوله نداره حرمت شكني درهر بعدي باشه محكومه بالاخص كه دشمنان ايران وايراني كه چشم ديدن ماروندارن بخواهند ازاين بقول شمامقوله وجهه اين مملكت روخراب كنند مملكتي كه بخاطر حفظ ارزشهاي اسلامي وملي خود اين همه شهيدداده شماعزيز بي توجه به ابعاد منفي آن اين مطلب راذكر كرده ايد ولي دربالاي صفحه دركمتراز يكدقيقه يكي ديگه گفته دركشورهاي متمدن بوسيدن زن ومرد مانعي نداره بله براي اين آقا واونها مانعي نداره اين آقا اجازه بدهند خواهزو مادرش باهركي روبروشد اوناروتو بغل بگيره ببوسه حتي ميتونند باآنها ...... چه اشكالي داره كم كه نميآيد كسيكه گوشت خوك ميخوره غيرتش هم خوكي ميشه جيييييييييييييييگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
خودت فهمیدی چی میگی؟؟؟؟؟؟؟
پیرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
20
19
اشاعه ی فساد به چه دلیلی و با چه هدفی ؟؟؟
بترسید از خدا ...
آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
29
21
سلام
غیرتمون کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
این خانم هم داره پا جای پای خانم گلشیفته میذاره.
اول که گلشیفته خانم...
بعد نیکی خانم...
بعد هتاکی به پیامبر
این ها ارتباطی با هم نداره.........................
چون سن این آقا بالاست باید ...
مملکت ما صاحب داره داداش.
صاحبش هم امام زمونه.
نمیدونم تا کی امام زمان باید برای ما استغفار کنه.
کی میخوایم آدم شیم.
آقای محمد درسته که سینمای ایران از وضعیت مناسبی برخوردار نیست اما ما نباید صحنه رو خالی کنیم.
از اول که سینمای ایران این شکل نبود. بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما مذهبی ها صحنه رو خالی کردیم اومدن سینما رو گرفتن.
فقط سینما نیست خیلی جاها رو خالی کردیم اومدن
این جور آدم ها گرفتنش.
ضد انقلابیون هرچی دارن مدیون ما هستن چون ما بودیم که صحنه رو خالی کردیم.
صد حیف
صد افسوس
امام زمان کی میای آقا؟؟؟
جرات نداریم امر به معروف و نهی از منکرشون کنیم.
خدا بهمون رحم کنه...
یا علی
علي 110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
33
17
هيچوقت از انتظامي خوشم نيومده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
باشه...همه مشکل این بود که شما از این بازیگر خوشتون میاد یا نه
زهره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
دقیقا!منم هیچوقت خوشم نیومد همچون لقب استادم به خودشون میبندن انگار بزرگترین دانشمندای دنیان!
احمد ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
25
24
حالا شاید یکی بگه این پیرمرد بوده و یا اینها در جوامع دیگر عادیست و فلان،

من میگویم این کار از روی قصد بوده، در یک کشور اسلامی که قوانین اش مشخص است اینها دهن کجی است،

اینها پولشان را داخل در می اورند و گشت و گذارشان در لندن است،به اینها کوچکترین تلنگری بخورد سر از امریکا و کانادا در می اورند،

خانوم ب ر هر عید به همراه شوهرشان در یک تور تفریحی اروپاست، امسال چک بود و شهر زیبای پراگ، سال بعد پاریس و ...

اینها حتی داخل کشور رو برای تفریح هم قبول ندارند،

یایا اینها غرب زده هستند، اخلاق رو نابود کردند
مدیر پایگاه با شما کاملا موافقم این یک حرکت حساب شده از طرف کسانی است که در زمین دشمن بازی کرده و مخالف ارزشهای دینی و اعتقادی این کشور هستند چه در سینما و چه در ورزش و حتی دست دادن رئیس جمهور سابق در خارج از کشور با یک دختر در ایتالیا همه و همه در راستای از بین بردن حرمت این گناه است اینها دقیقا طبق یک سناریوی مشخص که در راستای تهاجم فرهنگی دشمن است حرکت می کنند نیروهای ارزشی ضمن هوشیاری و حساسیت بالا در این خصوص باید ضمن افشاگری و اعتراض نگذارند این رفتارهای غیراخلاقی در کشور عادی جلوه داده شود
یکی دیگر از مواردی که بر اساس این سناریو در حال انجام آن هستند تهیه فیلم و سریال در خارج از کشور با حضور زنان بی حجاب خارجی در کنار هنرپیشگان مرد و زن ایرانی می باشد که سعی می کنند با این فیلمها کم کم ذائقه مردم ایران را به این شکل عادت بدهند و متاسفانه مسئولین فرهنگی کشور براحتی گول خورده و اجازه بازی کردن آنها را در زمین خودی بنفع دشمن می دهند
پاسخ ها
احمد ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
وقتی پروژه عادی سازی بی حیایی توسط سریال های ماهواره به بن بست رسیده است، اکنون سناریوی مهره های داخلی کلید خورده است، سناریویی متشکل از چندین ترفند برای تغییر ذائقه و شکستن قبح،

کسانی که شاید پایگاهی داشته باشند کاملا در زمین دشمن بازی میکنند و من متعجب هستم از ارشاد و دستگاههای مسوول که چه نشسته اند؟

حتی این قبح شکنی در المپیک هم مشاهده شد،
این نشان میدهد دشمن بسیار مرموز است و همیشه پروژه دارد که اگر یکی شکست بخورد دیگری را کلید میزند ولی متاسفانه برخی مسوولین زیر سر خود بالشت گذاشته اند و در خواب اند
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
بولتن جان مطمئنيد مسئولين فرهنگي مملكت گول خورده‌اند و اين يك سياست عمدي و برنامه‌ريزي شده نيست؟ بنده كه ابدا اعتقادي به سهوي بودن آن ندارم. تمام شواهد از سال‌هاي دور تا كنون را كه كنار هم مي‌گذارم مي‌بينم مو لاي اين سياست نمي‌رود و قدم به قدم عينا با برنامه در حال اجرا است. آنقدر دقيق كه حتي چندبار بنده گام بعدي را نيز پيش بيني كرده و به دوستان گفته‌ام و مدتي بعد عينا همان پيش‌بيني بنده عملا به اجرا در آمده است.
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
----

به حضور آقای احمد ا
در مورد المپیک

با جستجو با این نتیجه رسیدم که کار سوریان تا جایی که دیده شد شرعا مجاز است .
امید نوروزی هم دست نداد
http://mohsenkhodaverdian.blogfa.com/post/58

ولی واقعا معلوم نیست مسئولان ایرانی و غیر ایرانی چرا با هماهنگی هم باعث این برخورد ها شدند و هدفشان چیست ، که در ادامه حدس هایی می زنیم .

فتاوا از حضرات آیات مکارم و سیستانی :

http://portal.anhar.ir/node/2692/?ref=rnd

http://www.askdin.com/thread21513-2.html

http://islamquest.net/fa/ahkam/question/fa1169

دست دادن با زن نامحرم جائز نیست و اگر آنها را با فرهنگ اسلام آشنا کنیم مشکل حل خواهد شد ولی اگر واقعاً در جائی ضرورت قطعی حاصل شود، از باب ضرورت و به مقدار ضرورت مانعی ندارد.

اگر با پوشیدن دستکش و امثال آن نمی شود از آن مشکل رهایی یافت جایز است مرد و یا زن مسلمان با دیگری مصافحه کند آنجا که ترک چنان کاری موجب ضرر و زیان طاقت رسا می شود

هر چند دست ندادن احترام به زن و جزیی از فرهنگ غنی ما و ترک آن ظلمی فاحش و نزدیک شدن به گناه است . ولی آیا می توان برای اعتراض به عملی مباح قیام کرده و نیرو ها را فرسوده و سرخورده و سر گرم کنیم . قطعا کار غلطی است . و می تواند هدف طراحان هم همین باشد .
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
----

رفتار غیر شرعی این خانم مانند کثافتی است در داخل خمره در یک بیابان . جناب بولتن می گوید که درش محکم ببندید مردم داخلش را نبینند ، بنده عرض می کنم :

1 - درش را باز کنید ، خود گندش نمی گذارد کسی جلو بیاید .
2 - از بس از سر دلسوزی از نزدیک شدن مردم به این خمره می ترسیم و به زور می خواهیم جلوی نزدیک شدن مردم را بگیریم ، الان همه فکر می کنند خمره پر از طلاست . واقعا خیلی ها کثافت برهنگی را طلا می پندارند که حکومت نمی خواهد دست کسی به آن برسد .

یک مثال :

در انگلیس دختران محجبه زیادند . در عین حال رسانه ها بجای مخفی کردن آنها ، آنها را آن طور که می خواهند نشان می دهند . اگر یادتان باشد در همین سایت یک عکس المپیکی گذاشتند از چند دختر و پسر . یکی از آنها محجبه ولی سیاه پوست بود .

همین خمره فرو کردن گشت ارشاد را معروف کرد و همین خانم کی هست که صدایش را برای خبرنگار باشگاه خبرنگاران بلند کند و به قهرمان تبدیل شود . الان این سعید سهیلی کاغذ کاهی هم بسازد میلیاردی می شود . چرا ؟ آیا این اعتراضات جلوی تمسخر خانواده شهدا در دنیا را گرفت ؟ آیا هنوز معلوم نشد کار از جای دیگر خراب بود و باید همانجا مورد اعتراضات پی در پی و قانونی تا حصول نتیجه منجر می شد ؟ آیا از نیروهای ارزشی سو استفاده نشد ؟ و به آدرس غلط فرستاده نشدند ؟

بنده فکر می کنم که واقعا برای همه محرز شده این استراتژی پنهان کاری رسانه ای جواب نمی دهد و لازم است رسانه ها روش ها را تغییر دهند و همان طوری که اجازه بیان تفکرات غلط سیاسی را میدهند و از آن واهمه ای ندارند ، روش های غلط زندگی را هم نشان دهند و نقد کنند . البته بعضی سایت ها هم مشکوک می زنند . پنهان کردن این روشها آثار بدتر و خطر ناک تری دارد و توهم خمره طلا می آورد . همه دنیا از حجاب می ترسند ما از بی حجابی ! به قرآن رجوع کنید تا از این سر خوردگی در آیید .
احمد ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
منظور من از قبح شکنی گردنبند طلای ورزشکاران بود

من هم موافق هستم باید بدی چیزی را بگوییم، اتفاقا بولتن هم همینکار رو کرد، عکس رو گذاشت تا زیرش کاربران نظر بدهند،

البته در زمینه حجاب بسیار قصورهایی است که اینها یک پازل است که به نظر میرسد برنامه ای دقیق بوده و نقشه ها یکی یکی اجرا شده اند،

دوست عزیز شما چه چیزی رو امری مباح میدانید؟ سنسورهای نیروهای ارزشی باید به قدری دقیق باشد که بداند سرچشمه تمام کژی ها ریخته شدن قبح چیزیهایی است که سالها در فرهنگ اش بوده است،
اگر الان در مقابل چنین چیزهای موضع گیری نشود یک بغل ساده تبدیل به چیزهای دیگری خواهد شد، فقط نگید نمیشود که واقعا خنده دار است

البته اگر دغدغه اسلام در مسوولین فرهنگی بود نباید نیروهایی که مبارزه شان با حجاب اظهرمن الشمس است در بدنه مراکز فرهنگی حضور داشته باشند،

الان بی حجاب ترین افراد، افراد هنری هستند و این تلنگر است
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
----

البته این کاری که الان همگی داریم انجام می دهیم همان در خمره فرو کردن است که شاید قیمت این افراد را هم بالا ببرد .
منظور من از نقد ، مسائل دیگری بود شبیه همین کاری که در همان عکس المپیکی انجام شد . نوعی نقد غیر مستقیم که تاثیر آن بسیار بیشتر است . حرف من اول این است که باید به یک روش تبلیغی که بسیار موثر تر است برسیم .
مثلا الان شما می بینید که هر زنی که سرش می خواهند هوو بیاورند چادری است ، تاثیر این کارها ده ها سال در جامعه می ماند و اگر پوست سر میلیون ها بیننده این اثر هنری را بکنی تصویری که به طور کاملا غیر مستقیم از چرک بودن حجاب در ذهن او ایحاد شده پاک نمی شود . زیاد بودن تعداد چادری های یک فیلم یا سریال نشانه دینی بودن اثر نیست یا این که یک برنامه دو ساعته درست کنیم و مردم را نصیحت کنیم . یک مجری معروف برای اینکه قیمت دلار های خانه اش را بالا ببرد دو ثانیه از برنامه را به ایجاد التهاب و پیش بینی افزایش قیمت تخصیص می دهد و تمام مصاحبه های بهمنی را دود می کند .

بحث بعدی مانند این است که یک گنداب آلوده به سمت شهر می آید و می خواهیم با ایجاد دیوار جلوی آن را بگیریم ، هر جا را می بندی از جای دیگر بیرون می زند و مدام بالا می آید . این راه ، غلط و اتلاف نیروست . گنداب باید برود ولی به محل زندگی مردم آسیب نزند . این راه خودش را برود ، مردم هم راه خودشان را پیدا کنند و از بوی گندش فاصله بگیرند تا به تدریج در گذر زمان از مبدا خشک شود . ترس حکومت هم از نگاه کردن مردم به این آب آلوده و بعضی مسائل دیگر آن را در ذهن بعضی ها به آب حیات و آب سعادت تبدیل کرده که خوردن قطره ای از آن باعث میشود زود تر ازدواج کنند و دچار هوو و چیز های دیگر هم نشوند . انصافا هم با این تبلیغ قوی ، حق دارند این طور تصور کنند . راستش را بخواهید برای من هم تصور یک زن مفلوک و غیر چادری در یک اثر هنری غیر ممکن شده است .
البته در مسائلی مثل شرب خمر و زنا در سطح جامعه موضع متفاوت است . اسلام اجازه بروز و عادی شدن بروز اینها در جامعه را نمی دهد ، در حالی که کشف زنا ممنوع و مستوجب مجازات شاهدان و برائت زانی می شود ، آیا مفهوم آن این است که اسلام می گوید به داخل اتاق بروید و در را ببندید چون دیگر مجازاتی ندارد ؟ آیا این بدان معنی ست اسلام بهترین فضا را برای انجام زنا فراهم می کند ، به طوری که شوهر هم در صورت مشاهده و شکایت شلاق می خورد ؟ آیا باید با توجه به اینکه مشاهده این اتفاقات در دادگاهها افزایش یافته احکام مجازات ها تغییر کنند ؟ آیا دین فقط مجازات و پیشگیری با زور است ؟ در عین حال این طور نیست که شما با دیده شدن هر گناهی در جامعه بخواهی آن را بپوشانید به این دلیل که عادی می شود . چیزی که باید عادی شود این است گناه و گناهکار در جامعه باشد و دیده شوند ولی کسی را آلوده نکنند و با کارهایی غیر از مجازات و برخورد هر روز کم شوند .

مرز اینکه چه گناهانی نباید در جامعه مشاهده شوند و در صورت مشاهده برخورد و مجازات شود را اسلام تعیین کرده است و ما نباید از مشاهده هر گناهی در جامعه سر خورده شویم .
انصافا خود شما اگر فرمانده نیروی انتظامی و هم رئیس دستگاه قضا و هم مختار به تغییر همه قوانین باشید ، می توانید بدون انجام مجازات های گسترده و حبس های طولانی ، حجاب کامل را حاکم کنید ؟ پس چرا فکر می کنید که خداوند مسئولیتی بر گردن شما نهاده است که توان آن را ندارید ؟

نکته مهم دیگر تاثیر حضور مردمی در گسترش حجاب است . تبلیغ و نهی از منکر فقط این نیست که دختر مردم را نصیحت کنیم و بعد فحش و کتک بخوریم .
مگر دختر پیامبر اسلام (ص) وقتی اسلام در خطر بود پرچم اسلام را بلند نکرد و خطبه نخواند ؟ مگر امروز این حجاب پرچم اسلام نیست ؟ چرا همیشه جو جامعه باید در دست بی حجاب باشد ؟ به چه بهانه ای ؟ گفتند خانم ها بروند والیبال را تشویق کنند ، انگار یک با حجاب هم نرفت . ده ها میلیون نفر دیدند و فکر کردند دختران ایران همه اینند . سینما میروی آن طور ، مراکز خرید می روی آن جور . این پرده نشینی به دلیل وجود فساد در جامعه ، تبلیغ فساد است و فساد را بیشتر می کند و بیشتر ذائقه ها را تغییر می دهد و جو را بر علیه حجاب سنگین و سنگین تر می کند ، به طوری که بسیاری از دختران نماز خوان هستند که به دلیل این جو جامعه ، بد حجاب می شوند که در این اجتماعات در اقلیت نباشند .

و مهمترین مشکل عدم حضور اقشار مذهبی در هنر و سینما به دلایل مختلف است ، که این دست و پای هر کسی را برای الگو سازی می بندد . حتی آدم با استعدادی به سن آرمیتا هم می داند سینما جای بدی است و به نجف زاده می گوید نه ، و کسی نمی تواند یک محیط امن برای اینها ایجاد کند . اصلا یک مسئول پیدا نمی شود که فکرش در این فضا سیر کند که یک فیلمی آمده به طرزی ظریف و موثر الگو سازی کرده ، از فیلم حمایت کند و از او بخواهد باز هم از بازیگران مستعد و مومن استفاده کند . چیزی که مسولین اتحادیه اروپا در روز روشن و با صدای بلند به امثال اصغر فرهادی می گویند هنوز به ذهن ما خطور نکرده است . گوشه گیری و کناره گیری افراد مومن از هنر بسیار خسارت بار است ، چون رفتار بخش بزرگی از جامعه ، یک رو نوشت از رفتار آنهاست . متاسفانه یک مدیریت واحد و موثر وجود ندارد و مسئولی به فکر نیست . در این حال هر چه سریع تر باید در جهت ایجاد نهاد هایی مردمی برای جریان سازی در هنر و نظریه پردازی و کشف راه کار و بدست آوردن منابع مالی و کمک به افراد و اهداف جریان و جلب حمایت مسئولین ، به خصوص صدا و سیما اقدام کرد .

وقتی طرف مقابل پیچیده عمل می کند و ذهن را هدف میگیرد باید پیچیده عمل کرد و بیشتر نیرو را در جای موثر هزینه کرد . مردم هدف درست را از هدف نادرست تشخیص می دهند و وقتی عملی توسط قرآن یا مرجعیت مباح دانسته شده ، شکستن قبح معنایی ندارد .
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
----

اگر کارمان الان گفتن است بهتر نیست از سر مهربانی و عاشقی افراد را از آتش آن جهان بترسانیم نه دوزخ این جهان ؟ به نظر من این ملامت ها و مصاحبه ها خوب نیست و بهتر است نام افراد برده نشود . ممکن است چند روزی از ملامت افراد اوضاع را خوب ببینیم ولی قطعا پیام های زشت از طرق دیگر در جامعه گسترش می یابد و همه جا را فساد می گیرد در حالی که به ظاهر همه چیزمان خوب است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
20
18
من و همسرم اگه فکر کنیم ی فیلمی از جهت مذهبی روی ما تاثیر بدی می ذاره یا وقت ما رو می گیره و تهش چیزی عایدمون نمی شه اصلا نگاهش نمی کنیم و واسش وقت نمیذاریم...وقتی سینمای ایران داره به قهقرا می ره و کسی هم جلوش رو نمی گیره ما موظفیم مواظب خودمون باشیم
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
انشا الله خداوند حفظتان كند و عاقبت‌تان را به خير نمايد و بر علم و درايتتان بيش از پيش بي‌افزايد.
مجید مازندران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
در ادامه فرمایشات آقا مرتضی . ام

... ولی این دلیل نمیشود مسئولین فرهنگی چشم خود را به هنجارشکنی های دینی ببندند و بگذارند هر عمل باطل و حرامی بدین شکل عادی سازی شود صرفا با این توجیه که هر کس سعی کند خودش مراقب خودش باشد ما میخواهیم بخوابیم

البته بازهم باید به شما و همسر محترمتان به خاطر کار زیبایتان آفرین گفت
akbar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
19
12
خیلی وقته نیکی پریده بود ولی اینجوری لونرفته بود؟
adibravoo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
24
25
بابا اگه نیکی کریمی خونه انتظامی میرفت حتی ماچش هم می کرد به ما ربطی نداشت اما اینکه در ملاعام و در یه مراسم رسمی این کارو بکنه به نظرم خیلی مشکوکه چون این اعمال قبح عمل رو میشکنه.
حسین سوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
27
17
گناه گناهه و ملع عام و پنهان نمیشناسه ...

ایشان فقط عقده های خود را اینجور خالی میکنن :

مثل گلشیفته فراهانی ...
خلیج فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
23
11
تا زمانیکه مسائل را از دید منفی بهش نگاه میکنیم همین آش و همین کاسست باید واقع بیناتر باشیم و حسن نیت داشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
پس از دید شما خدا هم با دید منفی به مسائل نگاه می کنه
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
خودت را گول مي زني غيرت مسلمانيت كجاست.
marzieh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
15
13
با این کارهاشون فقط اب در اسیاب دشمن میریزند .
ناشناس
|
Japan
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
18
20
لعنت خدا بهت نیکی کریمی حتی فیلمهایش هم تمام با ارایش غلیظه . به خدا آدم شرم می کنه این فیلمها را تو خونش هم برای زن و بچه اش بگذاره یا تو فیلمها سیگار می کشه یا نقش یه زن ... را بازی می کنه از همه اینه بدتر الناز گور به گور شده است که با اون بچه ...... فیلمهای آن چنانی بازی می کنند و اینجا را با سرزمین هفتاد و دو ملت اشتباه گرفته اند من خودم شخصا تو صحنه های فیلم برداریشون بودم خدا می دونه چه جنایتهایی می کنند .بولتن نامردی اگر نظرم را نگذاری
كيومرث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
18
20
پس اينجا مي فهميم كه حق با آقاي سلحشوره
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
ما از قبل هم مي‌دانستيم حق با جناب سلحشور است.
مجید مازندران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
فقط این سند حقانیت آقای سلحشور کمی دیر برای بعضی ها در حال رو شدن است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
17
20
حالا خوبه جمهوری اسلامی تو کشورمون برقراره اینا مثلا خیر سرشون خویشتن داری می کنن اگه جمهوری اسلامی نبود که ...
بی بی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
18
17
بد بخت نیکی گیر کیا افتاده
پاسخ ها
رضا
| Germany |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
گير نفس اماره وشيطان خودش افتاده
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
11
12
همینه که اوضاع ملت بهم ر یخته فسادزیاذشده اخرالزمانه
فدائیان ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
15
7
باسلام.آدم یاحیوون هراصالتی داره بروز
میکنه .عاقبت گرگ زاده گرگ شود .گر چه با آدمی بزرگ شود.گربوداصل گوهری
قابل .تربیت رادراواثرباشد ؟خرعیسی گر
ش به مکه برند .چونکه آیدهنوزخرباشد؟
سگ بدریای هفتگانه مشوی .چونکه تر
شدپلیدترباشد؟نمونه .فرزندعلی وفاطمه
سلام الله علیهما .میشودحسین ع .آزاد
مردعالم هستی .وفرزندمعاویه میشودیز
یدمیمون باز وشرابخوارودشمن خداورسو
ل وقران واهلبیت .س.ازطرفی مسئولین
هم بدشون نمیادوالابااین برنامه ها ی ضددینی اخلاقی برخورد میکردندامت اسلامی قیام کردندازمال جان فرزنداشو
ن مایه گذاشتندولیامروزهمه طرفدارهم این افرادبیدین هستندبابرچسب هنرمند
لذااگرمومنی امربه معروفی یانهی ازمنکر
ی کردبایدفبلا برنامه مراسم ترحیمش را
آماده کرده باشه چون ازجانب دولت حما
یت نمیشوداگرکاربدادگاه کشیده شدمو
من محکوم وبیدین وبیحجاب حاکم است.
فعلااین سکوت را تحمل تاروزی به انفجار
عقده ها باچاشنی غیرتهای دینی وایثار
وجانفشانی امت حزب الله وجان برکف
مبدل خواهدشد.انشاءالله.مردم بچه هاشونا از دم آب نگرفته بودندبیتردیدخدا
وامت اسلامی به پاسداری ازآن خونهای پاک بپای خواهند خواست . پیروان راه اما
م ره وولایت ورهبری کجا نشسته اند .
یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
16
12
واقعا براي ريس سينماي ايران متاسفم سينماي ايران روي هرچي سينما تو دنيا بوده سفيد كرده خجالت از امام وخون شهدا بكشيد
فدائیان ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
14
3
باسلام.بحث مارعایت حدودالهی است
.مثال .بنده اگربرای دختری خواستگاری
رفتم که عروسم وبمنزله دخترم باشدوبا
همین نیت به او نگاه میکنم وخدای نخواسته قصدسوءهم ندارم ولی تا امر
الهی که قرائت خطبه عقداست بطورکا
مل وصحیح خوانده نشودبنده نه اینکه نه
میتوانم صورت اوراببوسم بلکه دست اورا
هم نمیتوانم بگیرم . اصلاآقای انتظامی
رابعنوان یک ادم زاهد ومتقی وووتلقی میکنیم آیادرمکتب اسلامی ما جزءمحارم نسبی یا سببی اوبوده است .یااینکه بگو
ینداین دختروپسرکه باتمام وجودهمدیگررا
دوست دارنددیگه نیازی به قرائت خطبه
عقدنیست .آیاچنین چیزی درمنطق دین و
عقلانیت میگنجد.چه بهترکه اعلام کنیم
مامسلمون شناسنامه اییم.اگرمسئولین
دراستقرار دین واجرای احکام وحدودالهی
مقیدوملتزم بودندفرهنگ کشوراسلامیما
ن بدترازاروپانبود.ملت هم که توسط دولت
ومسئولینی که با رایشان به ریاست ومقا
م رسیده انددست وزبانشان بسته وازکو
چکترین امرونهی میترسندکه چه ازطرف
بیدینان وقوه قضائیه بادردسرمواجه شوند
وماازمسئولین میخواهیم درعهدی که با
امام ره وشهداوملت ورهبرنموده ایدصاد
ق ووفادارودراستقراروحاکمیت دین کوشا باشیدوازآن بترسیدکه سیل بنیان کن امتحزب الله خروشان شودودودمانتان را
براندازدوبدانیدملت برای این حکومت جان
وخون دادندوشماهم ازشاه ریشه تان
مستحکم تر نیست واین هشداررا جدی
بگیریدوسعی کنیدبادریاست خاکسترتان را ببادندهد.بخداازشرنفس پناه ببریدواین
عزت وآقایی که عطیه الهی است حفظ
کنید.بدانیدملت حق طلب ماندنیست وباطل زهوق ورفتنیست .من آنچه شرط
بلاغ است باتومیگویم .توخواه ازسخنم پند
گیروخواه ملال . والعاقبته للمتقین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
20
7
متاسفانه میبینیم بعضی از کامنت گذاران و رای دهندگان این مطلب دست کمی از نیکی کریمی ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
14
15
ای به قربان تو سلحشور
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
14
8
از بازیگران چون نیکی کریمی ودیگران چون این بیشتر ازاین نبایدانتظار داشت اما ازاقای انتظامی چرا شاید احساساتی شده
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
احساساتي نشده. ظاهرا اكس زده بوده!! اين را بشنويد:

http://www.bultannews.com/fa/news/101173

من بودم؟! كي؟! كجا؟! در جريان نيستم! آقاهه كي بوده! خودت ديدي؟!
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
14
10
به همان اندازه که رفتار خانم کریمی زشت است رفتار آقای انتظامی که یک بازیگر بزرگ هستند زشت تر است عمل زشت از همه زشت است اما از انسانهای بزرگ زشت تر .
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
12
13
چقدرشماهاساده اید.این خانمی عمدا این کاروکرده.ایشون یکی ازهمون افرادیه که میخوادبااین کاراش تیشه به ریشه اسلام بزنه.مسوولین فرهنگیم که خوابندیاهم که اینجورچیزاروعیب نمیدونند
حامد
|
Poland
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
8
17
تقریبا 8ساله سینما نرفتم و فکر هم می کنم چیزیرو از دست ندادم!
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
12
17
حجاب یک موهبتی الهی است که این هدیه را به هرکسی نمی دهند خیلی باید با ارزش باشی که تاج بندگی حجاب و عفت را بر سرت داشته باشی
یکی پایه گذار حیا و عفت در جامعه میشود و یکی هم پایه گذار بی عفتی و بی حیایی
واقعا عجب دنیایی است
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
----

لهِ لهِ
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
شرمنده ام نرگس خانم، من به اشتباه منفی دادم. بنده صد در صد با نظر شما موافقم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
----

منظور من هم همون لهِ له بود .

http://www.asriran.com/fa/news/217781/کارت-ملی-فامیل-دور-عکس
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
لهِ له چیکار داره به فامیل دور. اون مال آقای همساده بود.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
14
11
فقط میتونم بگم خاک بر سر مسئولین ما که عرضه برخورد با جماعت رجال و دلقلک و ابتذالی چون این خانوم را ندارند .
حسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
19
12
ببينيد عزيزان ما قبل از انقلاب هم مسلمان بوديم . مرد وزن با هم دست مي دادند .همديگر را هم در چنين مراسم هايي بغل مي كردند .اين فرهنگ طبيعي بود همان طور كه اكنون 99درصد اقوام ايراني مثل لر كرد و... اين گونه رفتار براي آنها عادي مي باشد .وگويا اين برادران عزيز كه نظر داده اند .در ايران زندگي نمي كنند و دور خود تار عنكبوتي كشيده اند واز اطراف خود خبر ندارند چون خواهر ومادر همين آقايان مگر به عموي خودو پسرعموي خود دست نمي دهد . .البته يك ضرب ا لمثل هست كه اينجا مصداق پيدا ميكند كافر همه را به كيش خود مي پندارد .
مدیر پایگاه واقعا برای اینهمه توهم برایتان متاسفم ظاهرا این مثال مصداق شماست که کافر همه را به کیش خویش پندارد تا جایی که ما در این جامعه زندگی کرده ایم و بر اساس شرع مبین اسلام پسر عمو و پسر خاله و هر مرد نامحرم دیگر برای زنان مسلمان نامحرم بوده و در خانواده های اکثر ایرانیها خلاف حرف شما عمل می شده و دست دادن و... با نامحرم حتی اگر پسرعمو و ... بوده است گناه و خلاف شمرده می شده است
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
----

حسن جان چند سال ایران نیومدی ؟ اصلا تا حالا اومدی ؟
یا نه ، کاربر سایت وزین الف هستی و ما را گذاشتی سر کار ؟ !
ولی این که گفتی در حد شاید یک در صد و در حد دست دادن ( نه بوسیدن ) از طرف ما دیده می شود . حجاب هم در خانواده ها و شهر ها و روستا قوت و ضعف دارد ، در حالی که طرف ممکن است خود را مذهبی هم بداند . و با رفتار تند نسبت به کل دین موضع می گیرد . اگر هم بخواهیم حجاب قانونی اجرا کنیم ، باید افراد را به پایبندی کامل به قانون عادت دهیم ، در حالی که جامعه کلا انقلابی ما هنوز در بعضی حال و هوا ها به سر می برد و خیلی وقت ها می بینیم که به طرز جنون آمیزی از مرز های قانون عبور می کنیم و این عادت ماست . پس یک جامعه در دنیا باشد که حجاب قانونی در آن عملی نیست و مدام مقاومت می کند همین است . مگر اینکه ارزش گذاری شدید به قانون را نقطه به نقطه گسترش دهیم و فرهنگ سازی کنیم . ولی مطمئنا به داخل خانه ها نمی توانیم .
احمد ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
من فقط یک سوال دارم، اگر همه لخت بیرون بیان از شهوت مرد چیزی کم میشه که فساد کمتر بشه؟

به نظر من هیچ زنی آرایش نمیکنه مگر برای جلب توجه، حالا دست دادن هم جای خود داره،

دوست عزیز این ژست ها رو نگیر، مرد هم دوست دارد با زن دست بده و روبوسی کنه فقط از روی شهوت والسلام
محسن
| Slovenia |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
مرسی حسن..نمیدونم تا کی میخوان به این زورگویی ادامه بدن این جماعت ! اخه حق اولیه هرکسی هست که خودش تصمیم بگیره چطورزندگی کنه..گناه که نکرده تو ایران به دنیا اومده..دیکتاتوری محض جوابهای بعضی از افراد تو این قسمته!
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
11
6
حسن جان قربون اون اسم نازت برم نه خودت ...
آخه ابله (البته دور از اسمت منظورم ذات خودته) مسلمونی شما، مصداق بارز اسلام و مسلمونی امریکایی..
تا اینجا که گفتی ((خواهر ومادر همين آقايان مگر به عموي خود دست نمیدن)) حق با شما شماست چون عمو و دایی محرم هستن اما مغز فندقی کجا اومده پسر عمو و دختر عموم محرم هم هستن؟؟؟؟؟؟
در ضمن مصداق ضرب المثلی که عنوان کردی مستقیماً به شخص خود شازدت برمیگرده ...
مطمئناً اهل بیت مکرم جنابعالی با پسر عمو و پسر خاله و پسر دایی و پسر عمه دست میدن که شما آقایون و مثل خودتون فرض کردی شازده....
بد نیست آدمی زاد از چیزی که خبر یا اطلاع و یا سواد اون رو نداره چاک دهن مبارکشو ببنده تا ضایع نشه...
پاسخ ها
امیر
| Slovenia |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
شما که انقدر دم از اسلام میزنی داری تیشه به ریشه اسلام میزنی..با این زورو فحش که نمیتونی کسی رو به سمت ایمانت بیاری..به جز اینکه همه از دین رفتن کار دیگه ای کردین؟ خب یه خورده چشماتونو باز کنید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
9
7
ببخشیداقای حسن ازقرارمعلوم شماتوایران زندگی نمی کنیدوهمه رابه کیش خودمی پنداریدواونایی که به قول شماتومراسماهمدیگه رابغل می کردندجزاون یه درصدی بودندکه شماازقلم انداختیدنه نود ونه درصد.من به نیت ودل این خانم کاری ندارم امااین رفتاراون به عنوان یه بازیگرمطرح نوعی دهن کجی به ارزشهایی نودونه درصدازمردم این کشور است که به خاطرش خونهای زیادی ریخته شده .
پاسخ ها
محمد
| Slovenia |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
مطمئنی نودو نه درصد مردم این ارزشها رو دارن؟ پس چرا این همه ضد ارزش میبینیم تو جامعه؟ یا اینو قبول کن یا اونو...اگه میبینی مردم دارن به جایی غیر از ارزشهای تو میرن حتما یه جایی مشکل هست..مشکلش هم زوره اقا..زور..به زور که نمیشه کسی رو مسلمون کرد..به جز اینکه همون یک درصد اعتقادشون رو از بین ببرید کار دیگه ای نمیکنید با این کامنتاتون..شما اینطوری امربه معروف و نهی از منکر میکنید؟! خدا به دادتون برسه تو اون دنیا
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
9
10
بالاخره جهنم هم که خالی نمیشه باید با این احمق ها پر بشه خودتون را حرص ندید حدیث داریم از بحث کردن بپرهیزید اینان بر گوش و فهمشان پرده کشیده شده نمیفهمند.یا علی
هنردوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
6
9
از شما جناب انتظامی بعید بود .
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
6
8
از عزت اله انتظامی بعید نیست چون نیکی کریمی و امثالهم دست پرورده و شاگرد اویند .خدا بر عذابشان بیفزاید.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
6
4
باسلام یادم افتاداز این شعر که :ازکوزه همان برون تراودکه دراوست.
تعجبی ندارد توقعی هم از این نیکی معلوم الحال نیست.
وقتی درمجالس آنچنانی و نیمه عریان حاضر میشود و .... بغل کردن یک مرد که برایش عادی است
از اوباید توقع بیشترازاین راهم داشت خداکندکه زودتر طوماراین افرادباظهورحضرت صاحب(عج)برچیده شود
دهقان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
3
5
سلام ما همگی اگر به وجود عقل و ایمان عقیده داریم خوب این حرکات ناشی از بی عقلی و از دست دادن ایمانه و برای نشان دادن اینکه هستم ممکنه دست به هرکاری زده بشه ، و اینکه آخر عمر چیزی برای بردن نداشته باشی از همش بدتره
دهقان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
4
7
روشنفکرهای ابله
شکیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
4
7
اینها همه از عوارض بالا رفتن سن خانم نیکی کریمیه اگرازدواج کرده بودنددیگه عقده مطرح کردن خودشان را در ملاعام نداشتندوفرق حریم خصوصی وعمومی رادرک میکردند وتمام دلسوزیهای شما عزیزان به دردانسان غافل وخواب میخوره نه این خانم سوکولار غیرمذهبی که خودش را به خواب زده
پاسخ ها
چکش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
چه ربطی داره؟ مگه الان هر کسی که تو هر مکانی عقده مطرح کردن خودشو داره مجرده؟
مریم
| Slovenia |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
متاسفم برای كساني مثل تو که حتی شعور ندارند نباید تو زندگی شخصی کسی دخالت کنن..بهت پیشنهاد میکنم دوسه تا مقاله بخونی بفهمی زنها متفاوتند و تنها درصد کمی مثل تو هستند که زیر اسارت مردان به هم نوع خودشون توهین میکنن..اگه ایشون ازدواج کرده یا نکرده به کسی ربطی نداره..درضمن خیلی ها هم متاهل هستن و تره برای ارزشهای بی ارزش شما قايل نیستن..چیزی که تو عقده مینامی قسمتی از خصلت یک زن سالم هست..تو نداری خودت رو به روان پزشک نشون بده..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
1
4
خوب اگه یکی مسئول برخورد با این رفتارهاست بره این بی حیا رو بگیره و مواخذه کنه و اگر نه که دنبال حفظ حجاب نباشید چون حجاب و حیا که معنی نداره که هیچ ، از این به بعد نه نیروی انتظامی و نه هیچ کسی در این حکومت حق اعتراض به جوانهای عادی کوچه و خیابون رو برای این کارها نداره و بوسیدن همدیگه در مقابل چشم همگان برای همه مجاز خواهد بود. شاید بازهم عدالت رو رعایت میکنید و بچه های بی پناه و پارتی مردم را میگیرید و این بی حیاهای سرشناس رو آزاد میگذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
3
4
سینمایی ها همشون همینطور هستند
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
3
5
باسلام افرین شکیلا جون موافقم احتمالا یه 50 سالی باید داشته باشه پیرزنی شده برای خودش به صدا وسیما تبریک میگم ما اگه میخواستیم چنین هنر پیشه هایی روتحمل کنیم که هیچ وابستگی به دین وفرهنگ ما ندارن خوب چرا نیکی کریمی کوتوله رو ببینیم میرفتیم اصلشو از هالیوود میاوردیم سرشم یه شال باریک مینداختیم انصافا بهتر نبود حداقل از جنبه چشم نوازی خوب بود ما که همه چیو باختییم از حجاب هنر پیشه ها تا طرز فکرشون دیگه صدا سیما حق نداره شعار ارزشی بده
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
1
1
نترس از من دیوانه هر چه کنم نتوانم کنم هر آنچه عاقل ، نادان کرده را.
من اول انتقاد داشتم دیدم خودم به شخصه مشکل دارم گفتم کسی راه اساسی بده بی حیایی تا چه حد ؟!!!
الگو چیه؟ ما اونو از کی میگیرم ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
2
4
اگه مسئولین فرهنگی ما برخورد جدی با این عناصز نکنن معلومه که خودشان هم خرما خوردن.
یه ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
3
3
به نظر میاد نیکی کریمی اصلا چیزی به نام هویت نداشته باشه چون در جشنواره ابوظبی هم با وضعی رفت که فقط درشآن خودش بود نه نماینده ملت ایران ، احسا میکنم کریمی ازیه جایی حمایت میشه که به خودش اجازه میده که هرکاری که در شأن و شخصیتش است انجام بده واقعا وقتی امسال نبکی کریمی رو می بینم تاسف میخورم وباخودم میگن چرا این همه جوون پاک رفتند و شهید شدند رفتند چون از ناموسشون میخواستند دفاع کنن ولی نمی دونستند که روزی نیکی کریمی و امسال آون میاد و آبروی همه رو میبره خاک برسر پدرومادری که چنین فرزندانی که تحویل این جامعه دادند.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
3
2
من پیشنهادمیکنم ایندفعه وزارت ارشاد به خودش جایزه بدهد
سیدعلی اکبر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
2
3
بسم الرب الشهدا سلام
حقیر از آن سال های که فیلم های چون دوزن (با بازیگری همین هنرپیشه زن درسال1377) که بابهانه نشان دادن واقعیتهای جامعه ساخته شدولی دراصل برخی اهالی سینماتفکرات سکولاریسم خود را دراینگونه فیلمهانشان می دادندحدث می زدم که اوضاع سینمای ایران وعده ای چشمگیر ازهنرپیشه هاچنین سرانجام پیدا خواهد کرد.
بحث بنده فقط این صحنه نیست کمی تحقیق کنیدمتوجه خواهید شد که چند نفر ازهنرپیشه های زن درکشورمان هستندکه دوست داشتندکه حالا جای کسی چون گلشیفته فراهانی درموقیعیت کنونی او باشند.قصدتوهین به همه هنرمندان راندارم اما این حقیقت تلخی است که روزبه روز بیشتر آشکار می شود. ان شاالله برسد زمانی که همه به آرمانهای اسلامی پایبند باشیم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
2
0
سلام به خدا ما مسلمون وهم وطن هستيم نبايد بگذاريم ان تورصهيونيست ها سو استفاده كنن.خانوم كريمي كار درستي كردن به انوان قدر داني ازاقاي انتظامي با88سال سن.ابروي مومن واجب است.
نبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
1
1
دوستش دارم تا ابد ..عشق است نیکی کریمی..
ایران سربلند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
0
1
آی مردهای غیرتی ایران غیرتتون کجا رفته، آی زنها عفتتون کجا رفته وقتی ماهواره رو چشاتون سایه انداخته باید منتظر همچین روزایی هم باشید اگه توی مسلمون تو خيابون زن بزک کرده ای می بینی چرا بهش تذکر نمی دی فقط هممون تماشا می کنیم تا گل شیفته ها چمن ماهها، نیکی کریمیها ولیلا حاتمیها ...زاییده بشند واقعآ ما داریم به کجا می ریم نا کجا آباد هم زیاددور نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
تمام هنرمندان سینماوتلویزیون به جزتعدادی که اندازه ی انگشتان دست هم نیستندبی بندوبارند بی حجابی ومدگرایی روتوجامعه رواج دادن وهمه جامعه رابه لجن کشیدن پول مملکتو می چاپن وتفریحاتشون کشورای اروپایی هستش خودشونوبابازیگری هالیوودی مقایسه میکنن میخان کم نیارن یه وقت بهشون نگن ....... ئیس صداوسیمای .....که به اینا باپول ملت پروبال دادن توفیلماباحجاب پشت صحنه توپارتی..... وحجاب وحیاراعقب موندگی میدونن وراحت به شهداومقدسات توهین میکنن تقصیرازخودمردم هم هست تایه جایی اینارومیبینن عکس وامضامیگیرن فکرمیکنن کسی هستن
تقی علی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
0
0
باسلام. همه بازیگران اینجوری نیستند. به نظرمن باید با افراد خاطی برخورد بشه. مردم یک عده غذا ندارند بخورند.انوقت خانم کریمی و اقای انتظامی میان هنجارشکنی میکنند. اینها مسلمان نیستند خائنن به شهدا و انقلاب. رئیس صدا وسیما باید برکنار بشه تابفهمه وظیفه اش برخورد با افراد خاطیه نه سکوت در برابرشان. الا بذکرالله التتمئن القلوب
تقی علی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
0
0
کارشون بسیار زشت و ناپسنده. من اصلا فیلمهاشون را نگاه نمیکنم.فاسدن.خاک تو سرشان.باید اخراج بشن. سینما جای فساد نیست
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین