به گزارش بولتن نیوز به نقل از صبح نو، مدیرکل مدیریت بحران مازندران از آغاز فعالیت سامانه بارشی از بامداد یکشنبه هفتم تیر تا صبح دوشنبه هشتم تیر خبر داد. حسینعلی محمدی با اعلام این خبر افزود که تمامی دستگاههای اجرایی، فرمانداریها و شهرداریهای استان در آمادهباش کامل قرار دارند.
بهگزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، این سامانه بارشی با رگبار باران، وزش باد نسبتا شدید و رعد و برق همراه است. افزایش حجم آب رودخانهها، وقوع سیلاب محلی، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی و اختلال در تردد جادهای از پیامدهای احتمالی این وضعیت جوی اعلام شده است.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران از شهروندان خواست از توقف در حاشیه رودخانهها و مسیلها خودداری کنند. وی همچنین بر لزوم پرهیز از فعالیتهای طبیعتگردی و کوهنوردی در زمان فعالیت این سامانه تاکید کرد.
در این اطلاعیه از کشاورزان و دامداران خواسته شده است تمهیدات لازم را برای کاهش خسارتهای احتمالی در نظر بگیرند. محمدی تاکید کرد:
رعایت این هشدارها نقش مهمی در حفظ جان شهروندان و کاهش خسارتهای ناشی از مخاطرات جوی خواهد داشت.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com