کد خبر: ۸۹۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۴۲
رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر با نقض آتش‌بس به نوار غزه تجاوز کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مشرق نیوز، منابع محلی گزارش دادند که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی، اطراف کارخانه «العوده» در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

این منطقه طی دو نوبت هدف تجاوز هوایی اشغالگران قرار گرفته است.

جزئیات بیشتری درباره تلفات یا خسارات احتمالی منتشر نشده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :