در شب دوم شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، موکب شهدای رزکان برای یکصد و دوازدهمین بار در اجتماع عظیم و باشکوه مردم مؤمن، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان شهریار در بلوار انقلاب حضور یافت.
در این مراسم معنوی، نماز استغاثه به محضر حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهرستان شهریار اقامه شد و حاضران با توسل به ساحت مقدس امام عصر (عج)، برای تعجیل در فرج آن حضرت و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین دعا کردند.
همچنین موکب شهدای رزکان در ادامه مسیر خدمترسانی خود، با توزیع چای، دمنوش آتشی، آب خنک و ارائه خدمات مشاوره حقوقی، پذیرای عزاداران و شرکتکنندگان در این اجتماع بزرگ مردمی بود.
در بخش دیگری از مراسم، توزیع شکلات تبرکی که هر ساله با اهتمام حجتالاسلام رفیعی انجام میشد، به دلیل حضور ایشان در کربلای معلی، امسال توسط حجتالاسلام بهرامی انجام گرفت و با استقبال عزاداران همراه شد.
موکب شهدای رزکان همچنان با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت و در مسیر ترویج معارف عاشورایی، حضوری پررنگ و اثرگذار در مناسبتهای مذهبی و انقلابی شهرستان شهریار دارد.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com