به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مصرف آب هر ایرانی حدود ۶۰ لیتر بیشتر از الگوی استاندارد است.
🔹️شرکت آب و فاضلاب استان تهران هدفگذاری کرده با نصب ادوات کاهنده مصرف در یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی، سالانه ۷۳ میلیون مترمکعب آب معادل ظرفیت یک سد صرفهجویی کند.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com