کد خبر: ۸۸۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۵:۳۹
رهیابی محموله‌های نفتی نشان می‌دهد که ایران از دوشنبه گذشته تاکنون ۱۸ میلیون بشکه نفت صادر کرده است.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، شرکت رهیابی محموله‌های نفتی، تنکرترکرز، می‌گوید ایران در کمتر از یک هفته ۱۸ میلیون بشکه نفت صادر کرده است.ترامپ چهارشنبه شب گفت اگر با ایران توافق نمی‌کردیم ذخایر نفت‌مان ۴ هفته دیگر تمام می‌شد و دیگر نمی‌توانستیم آن را پر کنیم.

این شرکت، درآمد ایران از این میزان صادرات را ۱.۴۴ میلیارد دلار برآورد کرده است.

برچسب ها: صادرات نفت ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :