کد خبر: ۸۸۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۱:۳۴
نعمت‌زاده:به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی‌های آسیایی را از دست دادم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، نعمت‌زاده:به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی‌های آسیایی را از دست دادم.

🔹من و ناهید کیانی واقعا خیلی در کنار هم خوبیم و مثل دو دوست و دو رقیب که می‌توانند به هم کمک کنند هستیم.

برچسب ها: بازی اسیا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :