کد خبر: ۸۸۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۲:۳۰
در حالی که در فضای مجازی عنوان شده بود که سامانه شاد تنها بستر امتحانات است، آموزش‌وپرورش می‌گوید اولویت با شاد است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس،گروه آموزش‌وپرورش: «مدارس برای اخذ آزمون‌های غیر حضوری می‌توانند از انواع پیام رسان‌های ایرانی با اولویت شاد بهره‌برداری کنند» این را امروز رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌و‌پرورش عبدالرضا فولادوند می‌گوید. 

امتحانات پایه‌های هفتم تا دهم به استان‌ها واگذار شده و حضوری یا مجازی بودن آن با هماهنگی شورای تأمین استان‌ها مشخص می‌شود اما روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد که این آزمون‌ها فقط در پیام‌رسان‌های داخلی و در بستر شاد انجام می‌شود.

حالا به گفته فولادوند، با توجه به شروع فرایند ارزشیابی پایانی نوبت دوم از روز شنبه نهم خردادماه و اهمیت اجتناب از هرگونه بلاتکلیفی و نگرانی در دانش‌آموزان  و معلمان، مدیران کل آموزش و پرورش باید این موضوع را به سرعت اطلاع‌رسانی و بر اجرای آن نظارت داشته باشند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :