کد خبر: ۸۸۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۴۱
دانشگاه تهران:کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) دانشگاه تهران که بهمن ماه ۱۴۰۴ ساکن خوابگاه بوده‌اند...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، دانشگاه تهران:کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) دانشگاه تهران که بهمن ماه ۱۴۰۴ ساکن خوابگاه بوده‌اند، می توانند از امروز شنبه دوم خرداد در خوابگاه های دانشجویی اسکان یابند.

🔹دانشجویانی که نیمسال جاری را حذف ترم کرده باشند، چنانچه تمایل دارند در خوابگاه اسکان یابند، لازم است حذف ترم را ملغی کنند.

برچسب ها: دانشجو خوابگاه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :