کد خبر: ۸۸۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۴:۳۹
امتحانات دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، جلیل حسنی امروز سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: بر اساس نظر و هماهنگی با اعضا شورای تامین و با توجه به دغدغه و نگرانی خانواده‌ها، امتحانات دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در استان فارس به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: بر این اساس، اداره کل آموزش و پرورش استان و تمامی ادارات زیرمجموعه در سراسر استان وظیفه دارند در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

وی افزود: این دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ را به صورت غیرحضوری فراهم کرده و به نحو احسن اجرایی کنند و ضمنا جزئیات بیشتر توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :