کد خبر: ۸۸۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۶
روابط عمومی فرمانداری اندیمشک از انهدام مهمات فرسوده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری اندیمشک آمده است:

به اطلاع شهروندان اندیمشک، شهر آزادی و مناطق اطراف می‌رساند که به‌منظور انهدام مهمات فرسوده توسط نیروهای نظامی، امروز دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت بین ساعات ۱۱تا ۱۳ظهر عملیات انفجار کنترل‌شده انجام خواهد شد.

بنابراین شنیده شدن صدای انفجار در این زمان جای نگرانی ندارد و در چارچوب عملیات برنامه‌ریزی‌شده صورت می‌گیرد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :