کد خبر: ۸۸۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۵:۰۲
به دلیل شرایط زیرساختی و خارج بودن بسیاری از دانش‌آموزان و معلمان از پایتخت و محرومیت آن‌ها از کلاس‌های حضوری، این تصمیم در ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مجید پارسا در گفت‌وگوی با اشاره به جلسه روز چهارشنبه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست استاندار، گفت: در این جلسه سناریوهای مختلفی از جمله حضوری یا غیرحضوری بودن ارزشیابی پایانی و ارزشیابی مبتنی بر عملکرد مطرح شد. استاندار با توجه به شرایط زیرساختی و اینکه بخش قابل توجهی از معلمان و دانش‌آموزان تهرانی در شهرستان‌ها هستند و محرومیت طولانی دانش‌آموزان از آموزش حضوری، بر غیرحضوری بودن ارزشیابی پایه‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم تأکید کردند.

وی افزود: درباره پایه‌های یازدهم و دوازدهم نیز تصمیم‌گیری نهایی به وزارت آموزش و پرورش واگذار شده و متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد. وزارتخانه معتقد است با توجه به تأثیر امتحانات نهایی در کنکور و پایان تحصیلات، باید شرایط پایدارتر و آرامش روانی بیشتری برای دانش‌آموزان فراهم شود.

پارسا خاطرنشان کرد: جزئیات کامل این مصوبه، شامل سناریوهای بررسی‌شده و شیوه‌نامه ارزشیابی غیرحضوری، به صورت رسمی به مناطق ابلاغ و برای اطلاع خانواده‌ها اعلام خواهد شد. در بخشنامه مربوطه، تلاش می‌کنیم جزئیات بیشتری را به مناطق و مدارس پیشنهاد دهیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :