کد خبر: ۸۸۶۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۲۱:۳۸
خبرگزاری فارس نوشت:کلیهٔ افراد بازنشستهٔ وزارت نفت که در پست‌های مدیریتی فعالیت می‌کردند، از این وزارت‌خانه برکنار شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس،خبرگزاری فارس نوشت:کلیهٔ افراد بازنشستهٔ وزارت نفت که در پست‌های مدیریتی فعالیت می‌کردند، از این وزارت‌خانه برکنار شدند.
🔹پیش‌تر سازمان بازرسی با انتشار نامه‌ای خواستار منفک شدن تعدادی از بازنشستگان از سمت‌های مدیریتی رده بالای وزارت نفت بود.
🔹در راستای عمل به قانونی ۷۵ نفر از بازنشستگان وزارت نفت از سمت خود عزل شده‌اند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :