کد خبر: ۸۸۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۲۱:۳۳
نماینده دائم ایران در سازمان ملل:بسیار شرم‌آور است! به مدت ۵۶ سال، ایالات متحده، دارنده هزاران کلاهک هسته‌ای و تکثیرکننده...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، نماینده دائم ایران در سازمان ملل:بسیار شرم‌آور است! به مدت ۵۶ سال، ایالات متحده، دارنده هزاران کلاهک هسته‌ای و تکثیرکننده شماره یک چنین سلاح‌هایی، به‌طور آشکار از تعهدات خود در زمینه عدم اشاعه هسته‌ای و خلع سلاح هسته‌ای طبق مواد ۱ و ۶ پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT) سرپیچی کرده است.


🔹️از نظر قانونی، هیچ محدودیتی در سطح غنی‌سازی اورانیوم وجود ندارد، مادامی که تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شود، همانطور که در مورد ایران چنین بود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :