به گزارش بولتن نیوز به نقل از انتخاب، رئیس مجلس به مناسبت روز ملی خلیج فارس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «در سال ۱۶۲۲ میلادی، پس از ۱۱۵ سال اشغال، استعمارگران اروپایی را از خلیج فارس بیرون انداختیم و روز ملی خلیج فارس به افتخار این پیروزی جشن میگیریم.»
قالیباف تأکید کرد: «امروز نیز ایران با اعمال مدیریت بر تنگهٔ هرمز، خود و همسایگان را از نعمت ارزشمند آیندهای بدون حضور و دخالت آمریکا برخوردار خواهد کرد.»
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com