کد خبر: ۸۸۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۴:۰۷
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰۵، تعداد محدودی از دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰۵، تعداد محدودی از دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد سراسر کشور را بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق علمی و پژوهشی در مقطع دکتری می‌پذیرد.

برچسب ها: دانشگاه دکتری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :