کد خبر: ۸۸۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۵ - ۲۳:۰۴
سخنگوی وزارت خارجه: اورانیوم غنی‌شده ایران قرار نیست به جایی منتقل شود؛ انتقال اورانیوم به آمریکا به‌عنوان گزینه مطرح نبوده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه: اورانیوم غنی‌شده ایران قرار نیست به جایی منتقل شود؛ انتقال اورانیوم به آمریکا به‌عنوان گزینه مطرح نبوده است.

برچسب ها: اورانیوم ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :