کد خبر: ۸۸۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۵ - ۰۹:۳۰
سخنگوی انجمن داروسازان ایران در گفت‌وگو با ایسنا:از آغاز تجاوز آمریکایی‌ـصهیونی تا کنون حدود ۲۵ واحد تولیدی...

 به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،   سخنگوی انجمن داروسازان ایران در گفت‌وگو با ایسنا:از آغاز تجاوز آمریکایی‌ـصهیونی تا کنون حدود ۲۵ واحد تولیدی، توزیعی و داروسازی مورد حملات مستقیم و غیرمستقیم قرار گرفته‌اند.

🔹تولیدکنندگان داروهای ضدسرطان و واکسن، هدف مستقیم حملات دشمن هستند.

🔹وضعیت ذخایر استراتژیک به نحوی است که اگر یک یا دو واحد توزیعی و تولیدی از چرخه ارائه خدمت خارج شوند، با مشکلی مواجه نمی‌شویم.

برچسب ها: اسیب دشمن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :