کد خبر: ۸۸۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۷:۰۳
بر اساس شنیده ها خلبان جنگنده ایجکت کرده و در داخل کشور فرود آمده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم،  خبرنگار در کهگیلویه و بویراحمد گزارش داد: بر اساس برخی اطلاعات، پس از انهدام جنگنده فوق پیشرفته آمریکایی توسط سپاه پاسداران که صبح امروز صورت گرفت، خلبان این جنگنده ایجکت کرده و در داخل کشور فرود آمده است.

  همچنین خبرنگار تسنیم می‌گوید: شنیده‌ها حاکیست که آمریکایی‌ها با احتمال زنده بودن خلبان خود، در تلاش بودند تا وی را از مرز ایران خارج کنند اما برخی منابع می‌گویند که احتمالاْ این خلبان به دست نیروهای ایرانی اسیر شده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :