به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، ایندیا تودی:هند که زمانی مجبور به کنار گذاشتن نفت ایران تحت تحریمهای آمریکا شده بود، بار دیگر به تهران روی آورده و برای اولین بار از ماه مه ۲۰۱۹، یک نفتکش حامل نفت خام ایران به سمت هند در حرکت است.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com