کد خبر: ۸۸۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۵ - ۲۲:۰۴
ایندیا تودی:هند که زمانی مجبور به کنار گذاشتن نفت ایران تحت تحریم‌های آمریکا شده بود، بار دیگر به تهران روی آورده...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا،  ایندیا تودی:هند که زمانی مجبور به کنار گذاشتن نفت ایران تحت تحریم‌های آمریکا شده بود، بار دیگر به تهران روی آورده و برای اولین بار از ماه مه ۲۰۱۹، یک نفتکش حامل نفت خام ایران به سمت هند در حرکت است.

برچسب ها: هند نفت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :