کد خبر: ۸۸۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۵ - ۲۱:۴۶
سخنگوی وزارت امور خارجه اندونزی:اندونزی در حال مذاکره با ایران برای تضمین عبور ایمن نفتکش‌هایش از تنگه هرمز است...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه اندونزی:اندونزی در حال مذاکره با ایران برای تضمین عبور ایمن نفتکش‌هایش از تنگه هرمز است و تهران به تلاش‌های دیپلماتیک جاکارتا پاسخ مثبت داده است.

برچسب ها: هرمز تنگه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :