کد خبر: ۸۸۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۳:۵۱
طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و تصمیم استانداری تهران، نحوه فعالیت کارکنان در دستگاه‌های اجرایی ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و تصمیم استانداری تهران، نحوه فعالیت کارکنان در دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز همچون روزهای پایانی سال تعیین و مقرر شده ۲۰ درصد از کارکنان دولت در محل کار حضور داشته باشند.

برچسب ها: ادارات تهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :