کد خبر: ۸۸۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۲
مدیر کل آموزش و پرورش تهران:بارگذاری مدارک برای مشمولان جدید و متقاضیان ارتقای رتبه از ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۴ در سامانه یکپارچه...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مدیر کل آموزش و پرورش تهران:بارگذاری مدارک برای مشمولان جدید و متقاضیان ارتقای رتبه از ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۴ در سامانه یکپارچه وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است.

🔹️کلیه مشمولان شامل نیروهای جدیدالاستخدام، همچنین فرهنگیان بازنشسته‌شده از اول مهر ۱۴۰۴ به بعد نیز امکان ثبت درخواست و تکمیل مدارک را دارند.

برچسب ها: اموزش پرورش

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :