کد خبر: ۸۷۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۴ - ۲۳:۰۴
کسبه و بازاریان ساروی با نصب بنر در سطح شهر، نسبت به تخریب اموال عمومی و ضربه به معیشت خود اعتراض کردند و از مسئولان خواستند با برهم‌زنندگان نظم برخورد قاطع کنند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، کسبه و بازاریان ساروی با نصب بنر در سطح شهر، نسبت به تخریب اموال عمومی و ضربه به معیشت خود اعتراض کردند و از مسئولان خواستند با برهم‌زنندگان نظم برخورد قاطع کنند.

برچسب ها: ساری کسبه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :