کد خبر: ۸۷۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۴ - ۲۱:۲۵
مالک باشگاه تراکتور در بیانیه‌ای شدیدا از مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال انتقاد کرد:یا توان مدیریت فوتبال ایران را دارید یا اگر ندارید، باید کنار بروید

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مالک باشگاه تراکتور در بیانیه‌ای شدیدا از مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال انتقاد کرد:یا توان مدیریت فوتبال ایران را دارید یا اگر ندارید، باید کنار بروید.

باشگاه تراکتور دلیلی برای حضور در لیگی که عادلانه مدیریت نمی‌شود، ندارد.از مهندسی داوری‌ها تا برنامه‌ریزی‌ها، همه‌چیز علیه تراکتور پیش می‌رود.

از توهین‌های قومیتی هرگز عبور نخواهیم کرد؛ نه من و نه هواداران تراکتور.برخورد دوگانه فدراسیون مصداق آشکار بی‌عدالتی است.

یا این فوتبال اصلاح می‌شود یا تراکتور کنار می‌کشد و موضوع را تا فیفا پیگیری می‌کند.

برچسب ها: تاج تراکتور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :