کد خبر: ۸۷۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۹
در پی افزایش آلاینده‌های جوی، کارگروه اضطرار آلودگی هوا در پایتخت تشکیل شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از hdskhT در پی تداوم آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کوچکتر از ۲.۵ میکرون، جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا در استانداری تهران تشکیل شد.

شاخص آلودگی هوای تهران در حال حاضر به میانگین ۱۴۳ رسیده است و کیفیت هوا در وضعیت «ناسالم» برای گروههای حساس قرار دارد.

نتیجه جلسه به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب ها: تهران آلودگی هوا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :