کد خبر: ۸۷۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۹
نیلوفر صفری:خطر انتقال بیماری‌های تب دنگی، کنگونیا، تب زرد و زیکا پس از بارندگی‌های اخیر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، نیلوفر صفری:خطر انتقال بیماری‌های تب دنگی، کنگونیا، تب زرد و زیکا پس از بارندگی‌های اخیر افزایش پیدا کرده است.

🔹پس از بارندگی‌ها، استان هرمزگان قطعاً در معرض افزایش جمعیت پشه آئدس، ناقل ۴ بیماری مهم یاد شده قرار می‌گیرد.

🔹پاکسازی هفتگی محوطه از آب‌های راکد، کارآمدترین روش پیشگیری از تبدیل شدن خانه و محله به کانون آلودگی است. 

🔹این پشه در محیط‌های کوچک خانگی و اطراف محل سکونت تخم‌گذاری می‌کند.

برچسب ها: کیش بهداشت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :