کد خبر: ۸۷۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۹
به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال به سازمان تامین اجتماعی، حدود نیمی از ساختمان باشگاه پرسپولیس توقیف شده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال به سازمان تامین اجتماعی، حدود نیمی از ساختمان باشگاه پرسپولیس توقیف شده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :