کد خبر: ۸۷۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۴ - ۲۱:۲۰
سرمربی استقلال پیش از شهرآورد پایتخت:هشت سال است که داربی را نبرده‌ایم و ۱۸ بازی خیلی خیلی زیاد است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، سرمربی استقلال پیش از شهرآورد پایتخت:هشت سال است که داربی را نبرده‌ایم و ۱۸ بازی خیلی خیلی زیاد است.

زمانش رسیده که بازی را ببریم، با تمام احترام به پرسپولیس که بازی خانگی آن‌هاست.می‌خواهیم که سه امتیاز را به هواداران هدیه بدهیم.

نمی‌خواهم درباره منیر الحدادی و مهران احمدی هیچ اطلاعاتی بدهم، فردا متوجه خواهید شد که چه کسی بازی می‌کند و چه کسی بازی نمی‌کند. 

تیمی که بهتر دفاع کند بازی فردا را می‌برد. 

برچسب ها: ساپینتو استقلال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :