کد خبر: ۸۷۷۹۱۷
تعداد نظرات: ۶۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۸
وزیر خارجه آمریکا:ما سایت هسته‌ای ایران را در عرض ۲۴ ساعت نابود کردیم و به خانه برگشتیم!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، وزیر خارجه آمریکا:ما سایت هسته‌ای ایران را در عرض ۲۴ ساعت نابود کردیم و به خانه برگشتیم!

ایران این تأسیسات هسته‌ای را داشت. ما مدت‌هاست که می‌دانیم آنها چه هستند.

 رئیس‌جمهور یک کمپین دقیق انجام داد. این یک جنگ طولانی نبود، بلکه یک عملیات ۲۴ ساعته بود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :