کد خبر: ۸۷۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۴ - ۲۲:۱۷
براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا در روز سه شنبه ۱۱ آذر، مدارس برخی شهرستان‌های استان غیرحضوری شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا در روز سه شنبه ۱۱ آذر، مدارس برخی شهرستان‌های استان غیرحضوری شد.

همچنین در شهرستان اهر نیز به دلیل سرماخوردگی گسترده دانش آموزان، مدارس غیرحضوری شد.

برچسب ها: مدارس سرماخوردگی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :