کد خبر: ۸۷۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۴ - ۲۱:۵۱
استانداری مرکزی: براساس پیشنهاد کارگروه مدیریت مصرف انرژی ادارات استان در روزهای پنجشنبه تا پایان سال تعطیل است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،  استانداری مرکزی: براساس پیشنهاد کارگروه مدیریت مصرف انرژی ادارات استان در روزهای پنجشنبه تا پایان سال تعطیل است.

برچسب ها: ادارات مرکزی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :