کد خبر: ۸۷۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۴ - ۲۲:۰۷
رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست: اسقاط خودرو در یک‌سال دولت چهاردهم بیشتر از ۷ سال قبل‌ترش انجام شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست: اسقاط خودرو در یک‌سال دولت چهاردهم بیشتر از ۷ سال قبل‌ترش انجام شد.

در مسیر حل مشکل آلودگی هوا هستیم.

امسال دوباره وارد وارونگی و آلودگی هوا شدیم.

هرسال از این پدیده غافلگیر شده و نمی‌توانیم آن را مدیریت کنیم.

معلوم نیست که مقصر اصلی یا مسئول رسیدگی به این وضعیت کدام نهاد است.

۳۰۰ خودروی عملیاتی به محیط‌ زیست اضافه می‌شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :