کد خبر: ۸۷۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۲
حاجی‌کریم، رئیس فدراسیون صنعت آب ایران در گفت‌وگو با ایسنا:ایران سالانه بیش از دو برابر ظرفیت واقعی خود آب مصرف می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،حاجی‌کریم، رئیس فدراسیون صنعت آب ایران در گفت‌وگو با ایسنا:ایران سالانه بیش از دو برابر ظرفیت واقعی خود آب مصرف می‌کند.

🔹برای عبور از بحران، ناچاریم مصرف بخش کشاورزی را دست‌کم به نصف کاهش دهیم.

🔹تهران عملاً منبع آب مستقل ندارد.

🔹براساس شاخص‌های جهانی، سرانه زیر ۱۷۰۰ متر مکعب در سال نشانگر تنش آبی است.

🔹سرانه آب قابل دسترس در پایتخت به فقط ۳۳۵ مترمکعب رسیده است.

 

برچسب ها: اب ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :