کد خبر: ۸۷۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۴ - ۲۱:۰۹
شب گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد که به دلیل کسب نتایج ضعیف جلسه‌ای میان مدیریت و سرمربی برگزار می‌شود اما چنین جلسه‌ای برگزار نشده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،شب گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد که به دلیل کسب نتایج ضعیف جلسه‌ای میان مدیریت و سرمربی برگزار می‌شود اما چنین جلسه‌ای برگزار نشده است.

به‌نظر می‌رسد باشگاه استقلال صرفا برای فرار از فشار هواداران این بیانیه را اعلام کرده و تا بعد از بازی برابر چادرملو در هفته ششم هیچ جلسه‌ای بین طرفین برگزار نخواهد شد.

 

به نظر می‌رسد با توجه به فاصله کم تا بازی بعدی آبی پوشان برابر چادرملو در لیگ برتر یک بازی دیگر هم به ساپینتو فرصت داده شده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :