کد خبر: ۸۷۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۹
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: براساس مصوبه ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، فعالیت اداری دستگاه‌های ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، حسن لطفی در این‌باره اظهار کرد: این تصمیم از ششم مهر با هدف کمک به مدیریت مصرف انرژی، کاهش ناترازی‌ها، ارتقای بهره‌وری و تحکیم خانواده اجرایی می‌شود. بر همین اساس، فعالیت مدارس در روزهای پنجشنبه محدود و مصرف انرژی در این بخش مدیریت خواهد شد.

وی ادامه داد: دستگاه‌هایی که زیرساخت‌های لازم را برای دورکاری ندارند، موظفند با مدیریت ساعات کاری در روزهای فعال اداری، سقف ۴۴ ساعت کار هفتگی کارکنان را رعایت کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان در روز هشتم مهر، او با بیان اینکه این مصوبه با رأی حداکثری اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب رسیده است، افزود: اجرای این تصمیم در گرو همراهی و همکاری همه دستگاه‌هاست و می‌تواند در حمایت از والدین شاغل و کاهش دغدغه‌های خانواده‌ها نقش‌آفرین باشد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :