کد خبر: ۸۷۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۹
در پی تصمیم شورای مقابله با تنش آبی و دستور مستقیم سیدمحمدرضا موالی‌زاده استاندار خوزستان، عملیات رهاسازی ۳۶ میلیون مترمکعب آب برای ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم،  در پی تصمیم شورای مقابله با تنش آبی و دستور مستقیم سیدمحمدرضا موالی‌زاده استاندار خوزستان، عملیات رهاسازی ۳۶ میلیون مترمکعب آب برای آبیاری و احیای نخیلات شهرستان‌های شادگان و ماهشهر آغاز شد. این اقدام که با هدف جلوگیری از خشکیدگی و حفظ نخیلات صورت گرفته، از روز گذشته دوشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۴ باعث جاری شدن آب در کانال‌های انتهایی بخش خنافره شادگان شده است. 

برچسب ها: شهرستان ماهشهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :