کد خبر: ۸۷۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۳
به‌علت افزایش دما و مدیریت مصرف آب و برق، اداره‌ها و دانشگاه‌های استان سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،  به‌علت افزایش دما و مدیریت مصرف آب و برق، اداره‌ها و دانشگاه‌های استان سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :