کد خبر: ۸۷۰۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۴ - ۰۹:۳۲
شهردار تهران:قطعه ۴۲ محل دفن شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،شهردار تهران:قطعه ۴۲ محل دفن شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی خواهد بود.

🔹چند نقطه از بمباران در شهر تهران را تملک می‌کنیم و به عنوان سمبل جنایت رژیم صهیونیستی و آمریکا به مردم نمایش خواهیم داد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :