کد خبر: ۸۷۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۲
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز: با هدف کاهش تردد در ادارات و تسهیل شرایط کاری برای کارکنان در کنار ارائه خدمات مناسب...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز: با هدف کاهش تردد در ادارات و تسهیل شرایط کاری برای کارکنان در کنار ارائه خدمات مناسب به شهروندان، حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی و دورکاری برای روزهای شنبه ۳۱ خرداد و یکشنبه ۱ تیرماه به ۵۰ درصد کاهش یافت.
🔹بانک‌ها، واحدهای عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، دستگاه‌های قضائی، امنیتی، امدادی، مراکز نظامی و انتظامی از این طرح مستثنی هستند.

برچسب ها: البرز استانداری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :