کد خبر: ۸۶۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۸
صبح امروز  بر اثر نشت گاز در یکی از خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه ایلام، ۱۷ دانشجو دچار مسمومیت شدند که پنج نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، صبح امروز  بر اثر نشت گاز در یکی از خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه ایلام، ۱۷ دانشجو دچار مسمومیت شدند که پنج نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

حال عمومی تمامی مصدومان مساعد گزارش شده و اوضاع تحت کنترل است.

برچسب ها: دانشگاه ایلام

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :