کد خبر: ۸۶۶۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۴ - ۰۲:۰۷
نیروهای مسلح یمن یک پهپاد شناسایی آمریکایی از نوع MQ-۹ را در استان مأرب سرنگون کردند که شانزدهمین مورد از این نوع است. همزمان، گزارش‌ها حاکی از آن است که بمب‌افکن‌های استراتژیک B-۲ اسپیریت آمریکا نتوانستند یک مجتمع موشکی زیرزمینی حوثی‌ها را با بمب‌های سنگرشکن منهدم کنند.

گروه بین الملل، به گزارش وال استریت ژورنال، بمب‌افکن‌های پیشرفته B-۲ اسپیریت ایالات متحده در یک عملیات نظامی علیه مواضع حوثی‌ها در یمن نتوانستند یک پایگاه موشکی زیرزمینی را با استفاده از بمب‌های سنگرشکن نابود کنند. این شکست عملیاتی، چالش‌های پیش روی استراتژی نظامی آمریکا در منطقه را نشان می‌دهد.  

به گزارش بولتن نیوز، همزمان، نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کردند که یک پهپاد شناسایی آمریکایی از نوع MQ-۹ را در آسمان استان مأرب سرنگون کرده‌اند. این شانزدهمین پهپاد آمریکایی است که توسط یمنی‌ها ساقط می‌شود. نیروهای یمنی با انتشار این خبر، شعار "الله اکبر و لله الحمد" را سر دادند.  

 

این تحولات در حالی رخ می‌دهد که تنش‌ها بین گروه‌های یمنی و نیروهای تحت حمایت آمریکا در منطقه ادامه دارد. تحلیلگران معتقدند این رویدادها می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر معادلات امنیتی در خاورمیانه داشته باشد.

برچسب ها: پهباد آمریکا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :