کد خبر: ۸۶۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت:حقوق ورودی آیفون های موجود در کشور برای رجیستری معادل ۳۰ درصد قیمت گوشی تعیین شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت:حقوق ورودی آیفون های موجود در کشور برای رجیستری معادل ۳۰ درصد قیمت گوشی تعیین شد.
🔹فرآیند نحوه ثبت و رجیستری هنوز مشخص نشده است.

برچسب ها: ایفون رجیستری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :