کد خبر: ۸۶۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
زاکانی، شهردار تهران:دو رام تراموا فعال شده است و تست آن از شب ۲۲ بهمن شروع شده است

به گزارش بولتن نیوز به نقل از صبح نو، زاکانی، شهردار تهران:دو رام تراموا فعال شده است و تست آن از شب ۲۲ بهمن شروع شده است

تراموا یکی دو ماه کار دارد تا تست‌ها انجام شود و به ۴ واگن تبدیل شود.

باید زیرساخت تراموا فعال شود.

۳۲ رام ۴ واگنه فعال خواهد شد و تا ۶۴ رام تراموا افزایش پیدا خواهد کرد.

برچسب ها: زاکانی تهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :