کد خبر: ۸۶۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
همزمان با ایام‌الله دهه فجر، موزیک "ایران" با صدای شاهین بنان و با هدف خلق اثری فاخر در حوزه موسیقی ملی، در مراسمی ویژه رونمایی شد.

به گزارش بولتن نیوز ،همزمان با ایام‌الله دهه فجر، موزیک "ایران" با صدای شاهین بنان و با هدف خلق اثری فاخر در حوزه موسیقی ملی، در مراسمی ویژه رونمایی شد. این رویداد با حضور دکتر علیرضا زاکانی، شهردار تهران و محمدرضا پوریافر، شهردار منطقه ۵ برگزار گردید.

موزیک "ایران" به تهیه‌کنندگی محمدرضاسلیمان‌آبادی و با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۵ تولید شده است. این اثر هنری با محوریت ترویج ارزش‌های ملی، همبستگی اجتماعی و عشق به میهن عزیز ایران، در تلاش است تا تأثیر مثبتی بر روحیه مردم و تقویت هویت ایرانی بگذارد.

 

شاهین بنان خواننده این اثر نیز در سخنان خود، از تلاش‌های تیم تولید و حمایت‌های شهرداری تهران به‌ویژه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۵ قدردانی کرد و تأکید کرد که این اثر برای تقویت احساس همبستگی و غرور ملی مردم ایران خلق شده است.

این مراسم با پخش موزیک ویدئو، اجرای زنده آهنگ و برنامه‌های فرهنگی در حضورمسئولان،وعلاقه‌مندان به موسیقی ملی برگزار شد و با استقبال گسترده‌ای مواجه گردید.

برچسب ها: دهه فجر موزیک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :