کد خبر: ۸۶۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مأموران انتظامی و مرزبانی استان تعداد یک هزار و 132 نفر اتباع خارجه غيرمجاز شناسایی و جمع‌آوری کردند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، سردار لطف‌اله دارابی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح هجرت و جمع‌آوری و برخورد با ورود اتباع خارجه غيرمجاز به کردستان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.

وی افزود: در این راستا تاکنون 10طرح به مرحله اجرا درآمد که با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مأموران انتظامی و مرزبانی استان تعداد یک هزار و 132 نفر اتباع خارجه غيرمجاز شناسایی و جمع‌آوری کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه 8 باند که در زمینه قاچاق اتباع خارجه غیرمجاز فعالیت داشتند شناسایی و متلاشی شدند، گفت: افراد جمع‌آوری شده پس از تشکيل پرونده با رعايت موازين شرعی و قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سردار دارابی به شهروندان توصیه کرد، از به‌کارگیری اتباع بيگانه غیرمجاز در اصناف و مشاغل مختلف خودداری کنند که برابر ماده 181 قانون کار برای اين اقدام مجازات تعیین شده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :