کد خبر: ۸۶۳۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴
رسانه صهیونیستی:نظامیان صهیونیست گذرگاه نتساریم را با گریه ترک کردند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،رسانه صهیونیستی:نظامیان صهیونیست گذرگاه نتساریم را با گریه ترک کردند.

🔹نظامیان صهیونیست گفتند احساس می‌کنند هر آنچه که طی بیش از یک سال در غزه انجام دادند، بیهوده از بین رفته است.

🔹در گذشته، هزینه‌ها شامل آزادی اسرای امنیتی بود، اما امروز هزینه‌ها عملیاتی شده‌اند.

🔹اگر مجبور شویم به جنگ در شمال غزه بازگردیم، با چالش‌هایی بسیار سخت‌تر روبرو خواهیم شد.

برچسب ها: اسراییل غزه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :