کد خبر: ۸۶۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
با حضور جمع کثیری از مردم، ورزشکاران و جامعه ورزشی، از یازده پیشکسوت ورزش‌های همگانی شهرستان سقز در پردیس سینمایی مهر شهر سقز تجلیل شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، عصر امروز چهارشنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۳ در مراسمی از یازده نفر از پیشکسوتان ورزش‌های همگانی سقز فرشته پاشایی، مهین فاتح‌ سقز، حسن پیروز، ایراهیم شیخی، عثمان سعیدی، شهابه فتحی، معصومه صفری، عثمان خوش‌پیام، رشید سلطانی، حسن خدامرادی، سروه فانی که از پیشکسوتان ورزش های همگانی شهرستان بودند تجلیل به عمل آمد.

اجرای مراسم سنتی فولکلور،‌ هه‌لپه‌رکی، ورزش باستانی و تجلیل بخش های مختلف این مراسم بود که با استقبال خوب مخاطبین روبرو شد.

گفتنی است این مراسم به همت انجمن فرهنگی هنری وریشه و با همکاری اداره ورزش و جوانان، فرمانداری ویژه سقز ،‌شهرداری و جمعی از ورزش دوستان سقزی برگزار شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :